خبر فوری

نهضت علمی ریشه‌کنی جریان‌های تکفیری تشکیل شود / گروه‌های تکفیری فهمی از آیات قرآن ندارند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرکنگ در حوزه غرب استان هرمزگان، شیخ مسعود راهبر صبح امروز در مراسم قرآنی موسسه منهج الحیات در سالن الغدیر بندر کنگ، با اشاره به اینکه مردم در 22بهمن از یوق استعمار واستکبار رهایی یافتند، اظهار داشت: مردم توانستند با انقلاب اسلامی به قدرت، وحدت وانسجام، خودکفایی واقتصاد مقاومتی برسند وهمه این‌ها را مدیون امام راحل ودر ادامه راهشان مقام معظم رهبری هستیم.

وی افزود: با قرآن است که می‌توانیم وجودمان را از گناه پاک کنیم و مشکلاتمان را برطرف کنیم، قرآن آمد تا همه را با عزت کند و اگر از دستورات قرآن دور شویم عزت را از دست خواهیم داد.

امام جمعه اهل سنت بندرچارک اضافه کرد: قرآن نسخه خوبی برای جوانان ما است که به تعالی برسند امروز گروه‌های کفیری به نام‌های مختلف فهمی از آیات قرآن ندارند چرا که اسلام ما محور دوستی ومحبت است.

راهبر تصریح کرد: باید در مسیر قرآن در صلح وصفا و آرامش باشیم کسانی که سر می‌برند وآتش می‌زنند، بویی از اسلام نبردند چرا که اسلام ما اسلام رحمانی است، باید نهضت علمی برای ریشه‌کنی جریان‌های تکفیری تشکیل شود.

این روحانی برجسته اهل سنت، گفت: امروز همه دشمنان اسلام را می‌شناسند و می‌بینند وما باید چهره زشتی را که دشمنان از اسلام نشان داده‌اند پاک کنیم وچهره دوستی ومحبت را نشان دنیا دهیم .

انتهای یپام/3264

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید