خبر فوری
گروه اجتماعی: فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هر نهاد، سازمان و مسئولی که در کشور بلرزد، آن را باید به ستون سپاه بست، گفت: بسیج و سپاه، دانستن و فهمیدن را با بصیرت در هم آمیخته اند.

بسیج و سپاه، دانستن و فهمیدن را با بصیرت در هم آمیخته اند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، روز گذشته 17 بهمن ماه عابدین خرّم فرمانده سپاه شهداء استان در نشستی با مسئولین حوزه نمایندگی شهرستان های آذربایجان غربی گفت: از موقع سر کار آمدن مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، صراحت و صلابت ایشان و توجه ویژه به ماموریت، کار و تلاش داشتند و تحول و حرکت در مجموعه سپاه استان ایجاد شده است که باید تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه حضور دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان عامل حرکت و پویایی آن مجموعه است، افزود: امیدوارم این خدمات منشا خیر، برکت و دلگرمی و عاملی برای تلاش و کوشش بیشتر شده و شرمنده رزمندگان و شهدا نباشیم.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی ادامه داد: در مجموعه های نمایندگی ولی فقیه همواره تلاش های خوبی صورت گرفته است اما قانع نبودن به وضع موجود و داشتن نگاه به افق آینده از ضروریات انقلاب اسلامی است.

سردار خرم با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره این انتظار و نگاه را نسبت به انقلاب دارند که نباید توقف کرده و باید حرکت رو به جلو نسبت به اهداف داشته باشیم، گفت: در این حرکت رو به جلو باید مبانی امام نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بر ضرورت ارتباط درست مسئولان با مردم، نخبگان و نهادهای انقلابی تاکید کرد و گفت: عدم اعتماد به دشمن از دیگر تاکیدات حضرت آقا است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه تبعیت و خاضع بودن مسئولان در برابر مردم از تاکیدات مقام معظم رهبری است، ادامه داد: از دیدگاه حضرت ایشان باید کشور بر مدار نخبگان اداره شود.

سردار خرم بر ضرورت توجه به منویات مقام معظم رهبری در دهه چهار انقلاب اسلامی از سوی همه مسئولان تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند که هر نهاد، سازمان و مسئولی بلرزد، آن را باید به ستون سپاه بست چرا که سپاه خیمه انقلاب بوده و هر کس در کشور لرزشی پیدا کرد باید به این ستون بسته شود که این امر مسئولیت ما را چندین برابر می کند.

وی با بیان اینکه قشر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حرف ها رهنمود ها و فرامین رهبری را درک کرده و به آن عمل می کنند، افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری بسیج و سپاه دانستن و فهمیدن را با بصیرت در هم آمیخته اند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی وجه تمایز سپاه با سایر نهادها را داشتن بصیرت عنوان کرد و گفت: این امر نیز وظیفه ما را سنگین تر می کند.

سردار خرم بر ضرورت آمادگی در همه بخش ها تاکید کرد و گفت: تقویت معنویت، تقوا و اعتقاد قلبی به ارزش های دین و انقلاب از ضروریات نیروها محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: زمانی کار ما اعتبار پیدا می کند که به اعتقادات و رهنمودهای مقام معظم رهبری با تمام وجود دل بسته و عمل کنیم که این امر راه ما را روشن کرده و به بن بست برنمی خوریم.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با قدر دانی از فعالیت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه های شهرستان و نواحی مقاومت و لشکر 3، گفت: دفاتر نمایندگی ولی فقیه جایگاه ویژه و مامن و پایگاه مجموعه نیروهای سپاه است.

سردار خرم گفت: باید دفاتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان و یگان ها محل مراجعه باشد چرا که اگر دفاتر نمایندگی ولی فقیه محل رجوع نیروها باشد مسیر تعالی هموارتر است

وی با تاکید بر ارتباط مستمر دفاتر نمایندگی با نیروها تاکید کرد و گفت: این ارتباط موثر موجب می شود تا نیروها از جاهای دیگر راهنمایی نشوند.

سردار خرم داشتن روش، منش، نگاه و برنامه ریزی را در یگان ها ضروری دانست و گفت: ارتباط دو سویه می تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد چرا که ارتباط فرمانده با یگان موجب افزایش کارایی در آن یگان می شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید