خبر فوری

پژوهشگر هرمزگانی به کنفرانس هامبورگ دعوت شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، مجید سرنی زاده در مقاله خود با عنوان «مطالعه ای بر روی جنبه های اجرایی فعالیت های اعتراضی نگهبانان جلگه میناب» به جنبه های نمایشی فعالیت های گروه  «نگهبانان جلگه میناب» پرداخته است.

مجید سرنی زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئله محیط زیست و بحران کم آبی در جهان یکی از مهمترین دغدغه های انسان معاصر است که در این میان گروه خودجوش «نگهبانان جلگه میناب» برای ایجاد توجه به بحران فروچاله ها و خشکسالی در دشت میناب فعالیت هایی را ترتیب داده اند که بسیاری از آنها دارای ویژگی نمایشی و اجرایی است.

وی با اشاره به این مطلب که کلید واژه  کنفرانس امسال واژه «سرریز» است افزود: «سرریز» به معنی  استعاری فشارهای اقتصادی، صنعتی، تکنولوژی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جوامع که موجبات سرریز، عصیان و حرکت های را میان انسان ها و طبیعت فراهم می کند.

این پژوهشگر هرمزگانی گفت: این کنفرانس بزرگ‌ترین رویداد پژوهشی فرهنگی جهان در حوزه مطالعات اجراست که از ١٩ تا ٢٢ خرداد ماه سال آینده در دانشگاه هامبورگ آلمان برگزار می شود.
 
لازم به ذکر است مجید سرنی زاده پیش از این دو بار به کنفرانس بین المللی تئاتر تجربی چین، دو کنفرانس بین المللی مطالعات اجرا در استرالیا و ژاپن و یک بار به دوسالانه هنرهای حرکتی در هندوستان دعوت شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید