خبر فوری

عاملان شهادت رئیس پلیس مواد مخدر بستک را به زودی دستگیر می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید علی‌حسن بخردان در بندرعباس اظهار کرد: پیگیری‌های منسجمی به منظور دستگیری عاملان شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستک در جریان است و تاکنون یک نفر در این زمینه دستگیر شده و دیگر عاملان این جنایت نیز بزودی دستگیر خواهند شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به شهدای خود و همه شهدای انقلاب اسلامی می‌بالد، افزود: شهید بخردان از بهترین و پرتلاش‌ترین نیروهای انتظامی هرمزگان بود و همواره در صیانت از امنیت و آرامش مردم و در راه مبارزه با سوداگران مرگ در صف اول ایثار و جهاد قرار داشت.

فرمانده انتظامی هرمزگان عنوان کرد: نیروی انتظامی استان هرمزگان تاکنون بیش از 140 شهید به راه اسلام و انقلاب و امنیت مردم هدیه کرده است و خداوند روح بلند همه آنان را ناظر بر عملکرد امروز ما قرار داده و امیدواریم که بتوانیم سربازانی خدوم در راه امنیت و آرامش کشور و ثبات ایران اسلامی باشیم.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: کارآگاهان نیروی انتظامی استان هرمزگان با دقت در منطقه در حال شناسایی عاملان این جنایت هستند و به زودی آنها را دستگیر خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی با قدرت در برابر باندهای مواد مخدر و قاچاق ایستاده است و اجازه نخواهد داد که برخی بخواهند امنیت اجتماعی و اقتصادی مردم را به خاطر منافع مادی به خطر بیاندازند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، مراسم تشییع  شهید علی‌حسن بخردان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستک پیش از ظهر امروز با حضور انبوه مردم شهیدپرور استان هرمزگان و فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی استان از محل ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد تا پیکر این شهید 39 ساله برای تدفین در زادگاهش به شهرستان یاسوج منتقل شود.

شهید علی حسن بخردان عصر روز پنجشنبه هفته گذشته در درگیری با اشرار و سوداگران مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید