خبر فوری
گروه فعالیت‌های قرآنی: ۱۲ هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد در مرحله آموزشگاهی و در بخش‌های شفاهی و کتبی شرکت کردند که از این تعداد ۲ هزار نفر به مرحله شهرستانی راه پیدا کردند.

رقابت 12 هزار نفر در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن دانش‌آموزی ناحیه یک خرم‌آباد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مرحله شهرستانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد امروز، ۱۷ بهمن در مرکز آموزشی استعدادهای درخشان شهید بهشتی آغاز شد.
۱۲ هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد در مرحله آموزشگاهی و در بخش‌های شفاهی و کتبی شرکت کردند که از این تعداد ۲ هزار نفر به مرحله شهرستانی راه پیدا کردند.
این مسابقات از 17 بهمن تا ۳۰ بهمن به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت به‌طوری‌که از هفدهم تا بیست و پنجم بهمن‌ماه ویژه مقاطع راهنمایی و دبیرستان و از ۲۵ تا ۳۰ بهمن ویژه مقطع ابتدایی و فرهنگیان خواهد بود.
این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی و حفظ ویژه، اذان، مداحی، صحیفیه‌سجادیه، نهج‌البلاغه،  انشای نماز، احکام و مفاهیم برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود؛ مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان لرستان از ۱۰ تا ۲۰ اسفندماه برگزار خواهد شد این در حالی‌است که به جز مقطع ابتدایی که تا  مرحله شهرستانی ادامه دارد، مسابقات بقیه مقاطع تا مرحله کشوری ادامه خواهند داشت‌.
اجرای گروه سرود دبیرستان علامه بحرالعلوم با نام «اذان مسجد محل» و همچنین گروه تواشیح دبستان شاهد از دیگر قسمت‌های این مراسم افتتاحیه بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید