خبر فوری

استاندار هرمزگان با مردم محروم بندر چارک دیدار کند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندر چارک در حوزه غرب استان هرمزگان، حجت‌الاسلام عباس کثیر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع)، اظهار داشت: امام رضا(ع) فرمودند، هر کسی بخواهد زندگی دنیویش اصلاح و رو به راه و وفق مراد باشد و زندگی خوش و راحتی داشته باشد و همچنین اگر بخواهد که آخرتش آباد و خوب باشد که دراین صورت از اهل بهشت خواهد بود یک کار بیشترانجام ندهد و آن اصلاح امردین است، هر کسی امر دین خود را اصلاح کند خداوند امر دنیا و آخرتش را اصلاح خواهدکرد.

وی افزود: با بیان این حدیث  گرانبها از امام رضا(ع) این گونه برداشت می‌شود که سعادت دنیا و آخرت در گرو تقوا است و فرد متقی که با اصلاح امر دین خود در واقع دنیا و آخرت خود را به خداوند سپرده و خداوند نیز متعهد دنیا آخرت متقی شده است.                       

امام جمعه بندرچارک با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر و ورود امام راحل و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری ایشان اشاره کرد و تصریح کرد: از زحمات مسولان شهر چارک  و شهرستان بندرلنگه به ویژه از همت و پیگیری‌های فرماندار بندرلنگه تشکر می‌کنیم و امیدواریم که مسؤولان شهرستان توجه بیشتری به بخش شیبکوه داشته باشند تا شاهد ترقی و پیشرفت روز افزون این بخش باشیم .                      

کثیر با قدردانی از استاندار هرمزگان، یادآور شد: سال گذشته با حضور ایشان کلنگ احداث پارک بانوان بندر چارک زده شد وامروز شاهد افتتاح آن هستیم، لکن انتظار و درخواست دیگر ما این است که به تماس‌ها و دعوت‌های مکرر مردم، بار دیگر پاسخ دهند و به بخش شیبکوه  و بندر چارک تشریف بیاورند و تجدید دیداری با مردم محروم و فقیر این بخش داشته باشند.                       

وی در پایان گفت: ملت عزیز و بزرگوار ایران همراه و در کنار دولت و مسؤولان در 22 بهمن ماه پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به یاوه‌گوئی‌ها و تهدیدات دولت‌های زورگو و مکارخواهند داد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید