خبر فوری

اقتصاد را بومی وغیر قابل آسیب کنیم/تزریق مالی به ۵۴۳ واحداقتصادی

اسدالله درویش امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بحث مهم اقتصاد مقاومتی افزود: دولت یازدهم در کل کشور خو درا متعهد به فرمایشات  مقام معظم رهبری کرده است.

وی اظهار کرد: در کشور ما در آمداز چهار بخش صورت می گیرد، محل فروش نفت، خدمات دولتی، اخذ مالیات و صادرات غیرنفتی است و عمده در آمد کشور هم از نفت است وتحریم قیمت نفت هم دست ما نیست و وابسته با عوامل و عناصری است. 

استاندار زنجان گفت: با توجه به اینکه عمده در آمد کشور از نفت است باید اقتصاد را بومی و غیر قابل آسیب کنیم و تلاش کنیم به بیرون تکیه نکنیم و به تولید داخل و توانایی خودمان تکیه کنیم.

درویش امیری تاکید کرد: در ستاد فرمانده اقتصاد مقاوتی کشور سیاستگذاری در دو بخش است و طرحهایی که انجام  می شود باعث می شود وابستگی به بیرون کم شود و با توانایی و توانمندی داخلی طرحها انجام شود.

وی افزود: خوشبختانه در استان زنجان در ستاد اقتصاد مقاومتی به بهبود فضای کسب و کار توجه شده است و تسهیلات رونق تولید ابلاغ شده و سهم استات ۴۴۳ میلیارد تومان است.

استاندار زنجان تصریح کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی مقررشد  کار گروه رفع  موانع تولید در استان برگزار شود که این مهم اجرا می شود.

درویش امیری گفت: برای بنگاههای کوچک و متوسط برای ۵۴۳ واحد اقتصادی در بخشهای صنعت ،معدن، کشاورزی و خدمات ۳۲۱ میلیارد تومان ترزیق مالی شده  که این ترزیق مالی برای سرمایه گذاری در گردش ،توسعه و تکمیل و  رونق تولید بوده است.

وی تصریح کرد: هزار و ۳۶۹ پرونده واحدهای تولیدی در دبیر خانه موردرسیدگی قرار گرفته و جلسات کار گروه موانع تولید در استان به خوبی اجرا شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید