خبر فوری
گروه سیاسی: رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان گفت: امام خمینی(ره) شاگردان فراوانی را برای حضور در جبهه‌های مقاومت که نماد جبهه حق در مقابل باطل است را تربیت کردند.

شهدای جبهه مقاومت حاصل تربیت امام خمینی(ره) است

مرتضی سیاهوشی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیروزی حق بر باطل بود که موجب تشکیل حکومتی بر پایه اسلام شد، اظهار کرد: کسی که خود را الگو و پیشوای دیگران می‌داند باید به تعلیم خود پیش از تعلیم دیگران بپردازد به طوریکه امام خمینی(ره) توانستند به این سخن امام علی(ع) عمل کنند.
وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران خار چشم دشمنان و نقطه امید مسلمانان جهان است، ادامه داد: انقلاب اسلامی پس از گذشت سی و هفت سال با وجود مشکلات و چالش های عدیده ای که توسط دشمنان داخلی و خارجی، به ویژه استکبار جهانی در مسیر حرکت آن ایجاد شد با هدایت و رهبری سکاندار این انقلاب مقام معظم رهبری توانسته به خوبی شکوفا شود.

انقلاب اسلامی حاصل پیوند قلبی امام(ره)و مردم بود
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان همدان با بیان اینکه امثال شهید همدانی با نثار جان خود، نهال انقلاب را آبیاری کردند، خاطرنشان کرد: این شکوفایی به شکلی است که تبدیل به قدرت منطقه ای شده و هیچ کشوری قدرت رویارویی با آن را ندارد و این امر حاصل رهبری آگاهانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و حمایت ملت شریف ایران از ولایت و با توکل بر خداوند متعال است؛ انقلاب اسلامی حاصل پیوند قلبی امام راحل و مردم ایران اسلامی بوده است.
وی با بیان اینکه امام(ره) شاگردان فراوانی را برای حضور در جبهه‌های مقاومت تربیت کردند، گفت: جبهه حق و باطل همیشه در تقابل بوده و هست و خواهد بود و نماد جبهه حق، جبهه مقاومت است؛ تقدیم 290 شهید از فرهنگیان استان همدان گویای عشق و ارادت این قشر از جامعه به امام(ره) و نظام است و این شهدا با نثار خون خود موجی بیداری انقلاب اسلامی شدند.
سیاهوشی درباره کمک به جبهه‌های مقاومت گفت: از سال گذشته جمع‌آوری کمک به جبهه‌های مقاومت آغاز و تاکنون بخشی از کمک‌ها جمع‌آ‌وری شده است که به مساعدت بسیجیان فرهنگی در این زمینه نیازمندیم؛ جبهه مقاومت امروز نیاز به کمک‌ مالی دارد، از سال گذشته کمک‌هایی از سوی فرهنگیان به صورت یکجا و یا ماهانه برای جبهه مقاومت داده شده اما مربیان شجره طیبه صالحین باید در این زمینه بیشتر تلاش کنند.
سیاهوشی درباره ساختار بسیج فرهنگیان گفت: بسیج فرهنگیان استان همدان با 20 کانون تابعه در استان و شهرستان‌ها، توانسته از 26 هزار فرهنگی استان 16 هزار و 500 نفر را به عضویت بسیج درآورد؛ تعداد 700 حلقه صالحین برای اعضا و 70 حلقه برای مربیان و سرگروهان در سطح استان در حال برگزاری است.
وی به مسائل مطرح شده در حلقه‌ها اشاره و تأکید کرد: مسائل بصیرتی، مهارتی، عقیدتی، مسائل روز، تحلیل و بررسی فرمایشات مقام معظم رهبری، قرآن و احکام بخشی از مسائل مطرح شده در گروه‌ها است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید