خبر فوری

اقتصاد مقاومتی مانع اعمال حربه‎های دشمنان است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از کوهبنان، محمدرضا مهدلو پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی و تولیدات خانگی بانوان با تبریک ایام‎الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی آثار و برکات فراوانی برای مردم ایران اسلامی و سایر مردم مستضعف در اقصی نقاط دنیا داشته که نمونه بارز آن خیزش و موج بیداری اسلامی است که موجب سردرگمی استکبار جهانی شده است.

وی بیان داشت: از مهم‎ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرنگونی استبداد و حکومت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی بود که خاندان پهلوی خود را وارث آن قلمداد می‎کردند.

مهدلو تصریح کرد: این حکومت همواره با صرف هزینه‎های گزاف برای از بین بردن فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی تلاش می‎کردند که نمونه بارز آن برگزاری جشن‎های 2 هزار و 500 ساله، تغییر تاریخ هجری به شاهنشاهی، وضع قوانین غیر دینی و … بود.

فرماندار کوهبنان ادامه داد: قبل از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم در سرنوشت کشور خود نقشی نداشتند، اما به برکت وجود حضرت امام (ره) و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد ارتقای مشارکت سیاسی و افزایش آگاهی مردم هستیم.

وی افزود: مردم دیگر شاهد نمایندگان فرمایشی و نمایشی نیستند، بلکه آزادانه در انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و … نقش ایفا می‎کنند.

مهدلو عنوان کرد: حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری همواره حاکمیت بر سرنوشت مردم را به خود آن‎ها سپردند و از نخستین سال انقلاب تا به امروز به طور متوسط هر سال یک انتخابات با حضور گسترده و باشکوه مردم برگزار شده است.

وی ابراز داشت: قبل از انقلاب اسلامی شاهد سرسپردگی و وابستگی سردمداران حکومت پهلوی به قدرت‎های شرق و غرب بودیم که دلیل اصلی عقب‎ماندگی کشور بود.

مهدلو خاطرنشان کرد: کشورهای غربی و استکباری به راحتی نسبت به غارت اموال عمومی مبادرت می‎کردند، اما امام راحل استقلال و آزادی را به ملت ایران اسلامی هدیه داد.

فرماندار کوهبنان گفت: حال که دشمنان و بدخواهان نظام دستشان از چپاول و غارت اموال عمومی کشورمان کوتاه شده است با افزایش تهدیدها و تحریم‎ها در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

وی اذعان داشت: توجه به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در راستای اقدام و عمل در مقوله اقتصاد مقاومتی می‎تواند، مانع بزرگی در برابر حربه‎های دشمنان باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید