خبر فوری

بهره‌برداری از 12 پروژه ورزشی به‌مناسبت دهه فجر در هرمزگان/ احداث 30 سالن ورزشی از محل اعتبارات نفت در سال 96

غلامعلی دانشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: به‌مناسبت دهه مبارکه فجر 12 سالن ورزشی چندمنظوره و استادیوم‌های ورزشی با هزینه‌ای افزون‌بر 8 میلیارد تومان در شهرستان‌های قشم، بندرلنگه، بندرعباس، رودان، میناب، بستک، بشاگرد، جاسک و سیریک که از محل اعتبارات وزارت نفت و استانی تامین شده است افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. 

وی تصریح کرد: همچنین از سوی سازمان‌های مردم‌نهاد و سمن‌ها برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی، مذهبی و پژوهشی در طول ایام دهه فجر در 13 شهرستان استان از تاریخ 10 لغایت 22 بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان بیان کرد: بیش از 200 مورد برنامه فرهنگی، ورزشی، مسابقات ورزشی و جشنواره‌ها از سوی رؤسای پرتلاش هیات‌های ورزشی هرمزگان و رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان در 24 رشته ورزشی و نیز چندین برنامه فرهنگی ورزشی و جشنواره بازی‌های بومی و محلی در شهرستان‌ها از سوی هیات‌های ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی و هیات همگانی در این ایام مبارک برگزار خواهد شد.

دانشور در ادامه افزود: با پیگیری‌های جادری استاندار هرمزگان و آشوری و مرادی نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس مجوز احداث 30 سالن ورزشی در شهرها، بخش‌ها و روستاهای هرمزگان از محل مساعدت‌های شرکت نفت با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیار ریال گرفته شده است و انشاءالله این پروژه‌های ورزشی از ابتدای سال 96 در اکثر مناطق استان آغاز خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید