راه‌اندازی شوراهای اقتصاد مقاومتی در روستاهای کهنوج

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از کهنوج، ابوذر عطاپور صبح امروز در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و مثلث توسعه شهرستان کهنوج با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان اظهار داشت: مثلث توسعه اقتصادی یکی از طرح‌های ابتکاری استاندار کرمان است که برکات آن در کهنوج مشهود است.

وی بیان داشت: 43 فقره تفاهمنامه به ارزش 190 میلیارد تومان با بخش خصوصی در قالب مثلث توسعه اقتصادی کهنوج امضا شده است.

فرماندار کهنوج ادامه داد: 10 طرح به مبلغ 14 میلیارد و 100 میلیون تومان از طرح‌های مثلث توسعه اقتصادی کهنوج به بهره‌برداری رسیده و 21 طرح به ارزش بیش از 84 میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست.

عطاپور ابراز داشت: شوراهای اقتصاد مقاومتی روستاهای شهرستان کهنوج راه‌اندازی شده است و هفت تفاهمنامه و هفت طرح در دو بخش و روستاهای کهنوج اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح مثلث توسعه اقتصادی در اقتصاد و رونق شهرستان کهنوج تاثیر مستقیم و به‌سزایی داشته است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید