خبر فوری

آغاز مسابقات فوتسال قهرمانی هرمزگان

هرمزبان:دبیر کمیته فوتسال مرکز هرمزگان و مسئول برگزاری مسابقات فوتسال هرمزگان، از آغاز مسابقات فوتسال جوانان این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،مهدی ربیع‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، گفت: در این دوره از مسابقات پنج تیم پرسپولیس، یاران شهسوار، سرخ و آبی پوشان دوهزار، آیندگان و پرواز از بندرعباس و تیم مقاومت از میناب در یک گروه با هم به رقابت خواهند پرداخت تا تیم قهرمان به عنوان نماینده هرمزگان در رقابت‌های زیرگروه جوانان کشور شرکت کند.

در بازی نخست این دوره از مسابقات، یاران شهسوار سه بر یک مقاومت میناب را شکست داد. در این بازی یاران شهسوار با ترکیب محمد اسلامی، امیررضا خون جهان، محمدرضا سدری، ایمان سازوار، حبیب‌الله محمدی، محمد باقری، مهراب دهقانی، حمیدرضا باقرزاده، هادی نظری، امیرحسین ماکیانی‌فرد، امیرحسین بلوچ و میلاد راج با هدایت محمد حمزه‌پور مقابل مقاومت میناب صف‌آرایی کرد.

در این مسابقه نیز برای یاران شهسوار دو گل ایمان سازوار و یک گل هم محمدرضا سدری به ثمر رساند، تک گل تیم مقاومت را هم اردشیر محبی زد.

در دومین دیدار این رقابت‌ها آیندگان در یک بازی پر گل موفق شد پرواز را از پیش رو بردارد.

آیندگان که هدایت آن را عادل بزوال بر عهده داشت در این مسابقه با ترکیب محمد سالاری، علیرضا قائدی، خسرو رئیسی، امیر مرادزاده، عیسی برخه، حامد زرجام، مهراب قیطاسی، سعید دهقانی، رضا سالاری، محمدامین دژبانی، علی اصغر وکیلی و علی داشن به بازی پرداخت.

این مسابقه شش گل داشت که سهم آیندگان پنج گل بود که دو گل سعید دهقانی، دو گل امیر مرادزاده و یک گل حامد زرجام زدند و تک گل پرواز را هم محمد عبدلی‌پور زد.

در بازی سوم، پرسپولیس بندرعباس پنج بر یک موفق شد سرخ‌ و آبی‌پوشان دوهزار را شکست بدهد. برای قرمز پوشان پرسپولیس در این بازی محمدامین منصوری، محمدامین ثرای، موسی خاک‌کش‌زاده، بهنام آبنوج، علیرضا دهقانی، نوید دهقانی، بهنام احمدی، روح الله حبیبی، ابوطالب خنکی، عرفان حیدری، علی اسلامی و ایوب نجم‌الدینی به رهبری جعفر آبهشت بازی کردند.

گل‌های پرسپولیس بندرعباس را هم سه گل بهنام آبنوج و دو گل دیگر را هم موسی خاک‌کش‌زاده و بهنام احمدی به ثمر رساندند.
تک گل تیم سرخ و آبی‌پوشان دوهزار را هم اسماعیل حیدری درون دروازه پرسپولیس جای داد.

در بازی چهارم یاران شهسوار و آیندگان برابر هم صف‌آرایی کردند که در پایان دو تیم به تساوی یک بریک دست یافتند. برای یاران شهسوار در این مسابقه مهراب دهقانی و برای آیندگان هم سعید دهقانی گلزنی کردند.

در دور دوم مسابقات فوتسال جوانان هرمزگان سرخ و آبی‌پوشان دوهزار که در بازی نخست خودش پنج بر یک از پرسپولیس شکست خورده بود در بازی دوم خودش موفق شد با یک گل پرواز را از پیش رو بردارد.
در این بازی سرخ و آبی‌پوشان دوهزار با هدایت ابوالقاسم الماسی و با بازیکنانی چون بهنام حسینی، علی رنجبر، نوید صدیقی، محمد دهقانی، محمد امامدادیان، نیما سالاری، علیرضا اسلامی، علیرضا دهقانی، اسماعیل حیدری و علی سلامی به بازی مقابل پرواز پرداخت که در این مسابقه نوید صدیقی تک گل بازی را برای سرخ و آبی‌پوشان دوهزار به ثمر رساند.

شاگردان جعفر آبهشت در تیم پرسپولیس بندرعباس بازی دوم را هم با اقتدار شروع کردند و مثل بازی اول با پنج گل مقاومت میناب را شکست دادند.

برای پرسپولیس بندرعباس در این مسابقه سه گل بهنام آبنوج و دو گل دیگر را موسی خاکش‌زاده و نوید دهقانی به ثمر رساندند.

مقاومت میناب در این بازی دو گل به ثمر رساند که حامد زارعی و نوید آذری زننده این دو گل بودند.
در ادامه این مسابقات آیندگان با مقاومت میناب بازی می‌کند. یاران شهسوار با سرخ و آبی پوشان دوهزار دیدار خواهد کرد. پرسپولیس و پرواز هم به مصاف هم دیگر خواهند رفت. در پایان بازی‌های دور دوم این مسابقات پرسپولیس بندرعباس با شش امتیاز صدرنشین است./خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید