خبر فوری

موتور لنج ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس

هرمزبان – با تلاش ماموران انتظامی شهرستان قشم در بازرسی از یک منزل، یک دستگاه موتور لنج قاچاق کشف و ضبط شد.

ایسنا نوشت: علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز ۱۶ فروردین، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز روز گذشته با انجام کار اطلاعاتی از وجود یک محموله قاچاق در یک منزل در روستای گوران این شهرستان  مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع با تشکیل تیمی به محل اعزام و در بازرسی منزل مورد نظر  یک دستگاه موتور لنج قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این محموله قاچاق کشف شده در این عملیات را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: پلیس در راستای تامین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی، مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان را به صورت ویژه و با تمام توان در دستور کار قرار داده ودر این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید