خبر فوری

«طرح ماهر» با عنوان هر مدرسه یک کانون مهارت‌آموزی در بندرعباس افتتاح شد + تصاویر

هرمزبان – با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان «طرح ماهر» با عنوان هر مدرسه یک کانون مهارت‌آموزی در بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، طرح ملی «ماهر» با حضور مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم حسینی المدنی، رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور، مجید سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان و  سحر رفیعی بندری معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان افتتاح شد.

براساس این طرح که طبق سند تحول آموزش و پرورش اجرا می‌شود، آموزش یک مهارت امدادی با عنوان «ماهر» برای دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی آغاز شد.
در این طرح دانش آموزان و والدینشان همزمان با تحصیل حداقل یک مهارت آموزش خواهند دید و سرفصل آموزشی برای مهارت آموزی به دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی متفاوت خواهد بود و متناسب با سن دانش آموزان، آموزش‌های مهارتی لازم ارائه خواهد شد.

«طرح ماهر» با عنوان هر مدرسه یک کانون مهارت‌آموزی در بندرعباس افتتاح شد

«طرح ماهر» با عنوان هر مدرسه یک کانون مهارت‌آموزی در بندرعباس افتتاح شد

«طرح ماهر» با عنوان هر مدرسه یک کانون مهارت‌آموزی در بندرعباس افتتاح شد

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید