خبر فوری

زنگ مجلس در مدارس هرمزگان طنین انداز شد

هرمزبان – زنگ مجلس همزمان با تمام مدارس هرمزگان، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به صورت نمادین در مدرسه متوسطه اول جوادالائمه بندرعباس نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، زنگ مجلس با حضور محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ محمود غیبی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان؛ امیرعلی ناصری مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ بندرعباس در مدرسه پسرانه متوسطه اول جوادالائمه طنین انداز شد

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان هرمزگان با اشاره به اهمیت پرشور در انتخابات و نقش دانش آموزان در ترغیب والدین به مشارکت در انتخابات گفت: امروز ۸ اسفندماه زنگ مجلس همزمان با سراسر کشور در ۳۵۰۰ واحد آموزشی استان هرمزگان نواخته خواهد شد.

قویدل ادامه داد: آینده کشور توسط دانش آموزان آینده ساز رقم خواهد خورد و آینده انقلاب در نگاه و نگرش دانش آموزان است که این نگرش ها در پشت میزهای مدارس توسط معلمان ساخته و ایجاد خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه های برنامه ریزی شده جهت ترغیب دانش آموزان و والدین به مشارکت پرشور در انتخابات گفت: در مدارسی که به عنوان شعب اخذ رای فعالیت خواهند کرد موکبهای دانش آموزی «از سرباز به فرمانده:من آماده ام» و ایستگاه سلامت راه اندازی خواهد شد.
وی ادامه داد: در پویش «نشان آزادی» دانش آموزانی که هنوز به سن رای نرسیده اند والدین خود را در روز انتخابات همراهی می‌کنند با انگشت جوهری رو به دوربین عکس میگیرند و ارسال میکنند.
ایشان تصریح کرد: با اجرای طرح «ناظر دانش آموز» دانش آموزان عضو شوراهای دانش آموزی در شعب اخذ رای حاضر می‌شوند و بر روند اجرای درست انتخابات نظارت می‌کنند.
مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان هرمزگان افزود: شهید حسین فهمیده نمونه والایی از دانش آموزی است که برای دفاع از کشور و ایجاد امنیت جان خود را فدا کرد و دانش آموزان نقش مهمی در ترغیب والدین به شرکت پرشور در انتخابات دارند.
قویدل ادامه داد: مشارکت در انتخابات نمونه عینی از وجود همدلی دربین مردم انقلابی کشور ایران است و استقلال مردم ایران برگرفته از برکات خون شهداست که باید ارج نهاده شود.
گفتنی است مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با نواختن زنگ مجلس در کلاس درس دانش آموزان حضور یافت و به سوالات آنان با محوریت انتخابات پاسخ گفت.

انتهای پیام/

دیگر اخبار آموزش و پرورش:

فیلم ببینید/ آموزش و پرورش هرمزگان پیشتاز کشور در توسعه هنرستانهای جوار

«طرح ماهر» با عنوان هر مدرسه یک کانون مهارت‌آموزی در بندرعباس افتتاح شد + تصاویر

به روایت تصویر/ تجلیل از فعالین امور تربیتی همزمان با فرا رسیدن ۸ اسفندماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی

زنگ مجلس در جنوبی ترین نقطه ایران به صدا درآمد + تصاویر

اولین جلسه ائتلاف طرح نماد با حضور دستگاههای همکار در کاهش آسیبهای اجتماعی برگزار شد

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید