خبر فوری

حجت الاسلام مفید سهرابی: حضور گسترده در انتخابات، بیعت با امام و شهیدان، رای به اقتدار ایران

هرمزبان – حجت الاسلام مفید سهرابی امام جمعه موقت میناب گفت: حضور گسترده در انتخابات، بیعت با امام و شهیدان و رای به اقتدار ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از میناب، حجت الاسلام مفید سهرابی، امام جمعه موقت میناب در خطبه های نماز جمعه این هفته با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهم اسفند، گفت: انتخابات، عزت ملی و پشتوانه نظام اسلامی است.

وی افزود: حضور حداکثری در انتخابات، بیعت با امام و شهیدان و اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی ایران است.

سهرابی همچنین انتخابات مجلس خبرگان رهبری را یک انتخابات بسیار موثر و مهم در تاریخ انقلاب عنوان کرد و گفت: همه کسانی که دل در گرو ایران، اسلام و انقلاب اسلامی دارند و به اقتدار و عظمت ایران می‌اندیشند، وظیفه قاطعانه آنان، مشارکت در انتخابات است.

امام جمعه موقت میناب اظهار کرد: وظیفه افراد حزب اللهی فقط شرکت در انتخابات نیست، بلکه وظیفه هر یک، آن است که مُبَین و مبلغ باشند، دستاوردهای انقلاب را تبیین و جامعه را دلگرم به حضور در انتخابات کنند.

وی اضافه کرد: این وظیفه ما و یکایک شماست و هیچ عذری مقبول نیست، در پیشگاه خدا باید جواب دهیم.

خطیب جمعه موقت میناب بیان کرد: فارغ از نقش مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، امروز حتی یک رای شما نیز، ریختن رای به صندوق اقتدار ایران، ناامیدکننده دشمنان، عظمت ایران و امید بخشی به محور مقاومت و یاران اسلام و انقلاب در جهان است.

سهرابی در ادامه با اشاره به حضور چشمگیر مردم در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران بیدار است و در برابر دشمنان و فساد ایستادگی خواهد کرد.

وی همچنین از مسئولان خواست تا وظایف سنگین خود را به درستی انجام دهند و از تلاش های آنها تشکر کرد.

امام جمعه موقت میناب در پایان جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه و فلسطین را محکوم کرد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید