خبر فوری

۵۴ داوطلب از حوزه انتخابیه بندرعباس تایید صلاحیت شدند

هرمزبان –رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس گفت:حسن فلاحتی مطرح کرد: هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده را به ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس ارسال کرد.

 

حسن فلاحتی رئیس ستاد انتخابات بندرعباس گفت: طبق اعلام هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تعداد ۱۱۴ داوطلب جهت حضور در انتخابات حوزه مرکزی (بندرعباس ،خمیر،حاجی آباد،قشم و ابوموسی)۵۴ نفر تأیید ،۲۹ نفر عدم تأیید، ۱ نفر انصراف ،۱۶ نفر به دلیل عدم بارگذاری مدارک در زمان معین عدم احراز یا فاقد شرایط حضور در انتخابات شده،همچنین ۱۴ نفر باقیمانده بعد از اعلام نتیجه توسط هیئت اجرایی انتخابات شهرستان هیچ گونه شکایتی نداشتند.

فلاحتی با اشاره اینکه ظرف امروز و فردا نتایج به اطلاع داوطلبین خواهد رسید گفت: داوطلبانی که عدم تایید و عدم احراز صلاحیت شده‌اند می‌توانند از ۱۷ تا ۱۹ دی ماه شکایت خود را به صورت غیر حضوری به شورای نگهبان ارسال کنند تا از سوی شورای نگهبان به مدت یک ماه صلاحیت افراد مورد بازبینی قرار گیرد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس ضمن تاکید بر مطالعه قانون انتخابات برای داوطلبان افزود: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای تایید قطعی مجلس توسط شورای نگهبان از ۳ اسفندماه آغاز و ۹ اسفندماه پایان می یابد،همچنین بعد از اعلام نتایج به داوطلبان ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ۱۹ بهمن ماه، داوطلبان می توانند از ۲۵ بهمن ماه تا ۹ اسفند به مدت ۱۵ روز تبلیغات کنند.

فلاحتی در پایان با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات ۷ خانم از حوزه انتخابیه مرکز تأیید شدند تصریح کرد:در این دوره از انتخابات ۱۳۸۴/۱۲/۱۱ به قبل واجد شرایط جهت اخذ رای می باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزای برنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید