خبر فوری

تعامل اداره بندر، گمرکات و تجار لازمه پیشرفت اقتصادی غرب هرمزگان است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرلنگه در حوزه غرب استان هرمزگان، صبح امروز حسین هاشمی تختی عضو کمیسیون عمران و رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از مرکز بنادر غرب استان هرمزگان بازدید کرد.

در این بازدید حسین هاشمی تختی طی بازدید میدانی از دومین قطب مهم بندری استان هرمزگان، در دفتر مدیریت بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان به بررسی مسائل و مشکلات پیش روی فعالیت‌های حوزه حمل و نقل دریایی پرداخت.

نماینده شهرستان‌های بندرعباس، خمیر، قشم، حاجی‌آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه در پیشبرد تجارت دریایی و توسعه اقتصادی منطقه گفت: به دنبال رفع موانع و مشکلات بنادر هرمزگان برای رونق اقتصادی کشور هستیم و امیدوارم در آینده نزدیک به این مهم دست پیدا کنیم.

حسین هاشمی تختی تعامل اداره بندر، گمرکات و تجار را لازمه پیشرفت اقتصادی غرب هر‌گذاری در بنادر و تعامل ارگانهای مرتبط با حمل و نقل و تجارت دریایی با اداره بنادرو دریانوردی بویژه اداره کل گمرکات و تجار شهرستان بندرلنگه می‌توان گام‌های موثری در پیشرفت اقتصادی غرب هرمزگان انجام داد.

عضو کمیسیون عمران و نمایند مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی از مدیریت بندرلنگه خواست تا طرح توسعه‌ای بنادر غرب هرمزگان را تنظیم و به وی ارائه نموده تا تمهیدات لازم برای رفع موانع پیش رو و تسریع در روند انجام آن اندیشیده شود و پیگیری‌های لازم در مجلس و کمیسیون‌های مربوطه را لحاظ نمایند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *