خبر فوری

سردار شهید «علی حاجبی» وجودش را در بوته ایمان، صیقل داده بود

هرمزبان –سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار شهید «علی حاجبی» وجودش را در بوته ایمان، صیقل داده بود.

سردار «رمضان شریف» امروز (هفتم دی‌ماه)، در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای عشایر که شهرستان رودان برگزار شد، اظهار کرد: شهدای هر منطقه چون نگینی درخشان، راه انسانیت و درستی را نشان می‌دهند و شهدای هرمزگان بدلیل نجابت و دلاوری در میدان‌های نبرد که همراه لشکر تحت امر شهید سلیمانی بوده‌اند، الگوی بسیار خوبی برای جامعه محسوب می‌شوند که باید ابعاد شخصیتی آن بزرگواران را برای جوانان تشریح و تبیین کنیم.

وی با اشاره به اهمیت حضور باشکوه مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از نظام، تمامیت و ارزش‌های انقلاب اسلامی، مدیریت دفاع مقدس را به پشتوانه نیروهای مردمی و بسیج با رهبری امام راحل عنوان کرد و بیان کرد: رزمندگانی از جای جای این سرزمین، خود را به جبهه‌ها می‌رساندند تا ذره‌ای از خاک این میهن در اشغال دشمن نباشد.

سخنگوی سپاه ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای، نشانه پشتوانه نظام و برهم زننده همه معادلات دشمنان علیه کشورمان است و ما به وضوح می‌بینیم که همه تلاش بدخواهان این سرزمین، دلسردکردن مردم از انتخابات است.

سردار رمضان‌شریف با تصریح بر اینکه دشمن اگر احساس کند عملیات رسانه‌ای او تاثیر گذاشته است جری می‌شود، حضور مردم پای صندوق‌های رای را ضامن امنیت کشور عنوان و از صبر و صلابت مردم و بخصوص خانواده‌های شهدا که ضامن اقتدار این میهن است، تجلیل کرد.

سخنگوی سپاه، یاد و خاطره شهدای این مرز و بوم بخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی و با یادآوری حضور هرمزگانی‌ها در قالب لشکر ۴۱ ثارالله در جبهه‌ها، گفت: همراهی هرمزگان در کنار دو استان سیستان و بلوچستان و کرمان به پرچم‌داری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فضایی صمیمی را بر این لشکر حاکم کرده بود و رهبر معظم انقلاب همیشه از لشکر ثارالله به نیکی یاد فرموده است.

وی با اشاره به ایمان و اعتقاد سردار شهید علی حاجبی از شهدای شهرستان رودان گفت: هربار که نام شهید حاجبی را می‌شنویم یا تصویر این شهید را می‌بینیم معنویت در ما تقویت می‌شود چرا که او وجودش را در بوته ایمان، صیقل داده بود.

وی فصل مشترک وصیت نامه شهدا را تعالیم دینی، خانواده مذهبی و پایبندی به رهبری حکیمانه روحانیت و ولایت فقیه برشمرد و بیان داشت: می‌بینیم که حملات دشمنان عموماً به این سه اصل متمرکز شده و چون آن‌ها هم رمز پیروزی رزمندگان و رمز شکست خودشان را در همین سه عنصر یافته اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید