خبر فوری

نامگذاری یک بلوار در جاسک به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

موسی احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جاسک اظهار کرد: پیشنهادی مبنی بر نامگذاری یک بلوار در شهر جاسک به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از یاران دیرین رهبری و امام(ره) در شورای کوچه و معابر مطرح شده است که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف گرامی‌داشت شخصیت برجسته سیاسی و علمی کشور که سال‌ها با مبارزه برعلیه طاغوت و تحمل رنج در پایداری انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

شهردار بندرجاسک گفت: مجموعه شهرداری همواره با پشتوانه مردم و فرماندار در جهت نیل به توسعه پایدار در حال تلاش هستند و ارتباط تنگاتنگی بین یکدیگر برای پیشرفت و آبادانی این بندر ساحلی وجود دارد.

این مسؤول عنوان داشت: بلوار مذکور با 4 کیلومتر طول بیش از 960 متر مربع اجرای اینترلاک، درختکاری، نصب چراغ‌های پایه کوتاه و آبیاری قطره‌ای در آن به‌کار رفته که از منابع داخلی شهرداری تامین شده است.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم تلاش می‌کند با همه مشکلات اعتباری در مسیر خدمت به مردم گام بردارد و با ارائه خدمات عمرانی در مناطق محروم زمینه جلب رضایت عمومی را فراهم کند.

احمدیان از تعویض جداول فرسوده و خط‌کشی معابر و … نام برد و اضافة کرد: ما امسال با توجه به دغدغه‌های کمتری که داریم زودتر به استقبال نوروز رفته و پذیرای مهمانان نوروزی با آغوش باز هستیم و برنامه‌هایی پیرامون زیباسازی شهر در دست اقدام داریم که برای میهمانان نوروزی و شهروندان جذاب و لذت‌بخش خواهد نمود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید