خبر فوری

هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی برگزار شد

هرمزبان –هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی امروز (دوشنبه) با حضور اعضا و مدعوین در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مهندس مرتضی احتشام فرماندار شهرستان ابوموسی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری ها و اقدامات آموزش و پرورش شهرستان در بازگشایی مدارس، بر اهمیت توجه به اسناد بالادستی آموزش و پرورش در در جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه های فرهنگی، آموزشی و تفریحی تأکید نمود.
این مقام مسئول همچنین برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم 13 آبان را مورد تأکید قرار داد و افزود: برنامه های تجلیل از دانش آموزان برتر شهرستان درامتحانات امتحانات نهایی و کنکور سراسری به همراه تجلیل از برگزیدگان پژوهش سرا در مسابقات استانی و فرهنگیان پژوهشگر در دستور کار قرار بگیرد.

درابتدای این جلسه دکتر یعقوب پیدایش مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی شدن مصوبات جلسات گذشته، به تشریح دستور کار این جلسه پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش از همکاری های ادارات و نهادها در سطح شهرستان در خصوص پروژه مهر به ویژه فرماندری، شهرداری و قرارگاه راهکنشی امام سجاد علیه السلام تشکر و قدردانی کرد.

دکتر پیدایش اظهار داشت: برنامه ریزی جهت نواختن زنگ پدافند غیرعامل و برگزاری مراسم یوم الله سیزدهم آبان و تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان برتر در زمینه های مختلف از دستورات کار این جلسه است.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد روز چهارشنبه سوم آبان زنگ پدافند غیرعامل با حضور دانش آموزان و معلمان و با حضور مسئولان شهرستانی در محل سالن اندیشه به صدا درآید. همچنین مقرر شد هماهنگی های لازم جهت اعزام دانش آموزان و فرهنگیان به اردوی تفریحی جزیره سیری از سوی مجموعه فرمانداری شهرستان صورت پذیرد.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط:

فرماندار ابوموسی: شورای آموزش و پرورش بازویی برای کمک به آموزش و پرورش است

دیدار معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با فرماندار ابوموسی + تصاویر

دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی برگزار شد + تصاویر

 

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید