خبر فوری
سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی : ۱۵ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق را در ۶ ماه کشف کردیم

سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی: ۱۵ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق را در ۶ ماه کشف کردیم

هرمزبان –سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانی در نیمه اول سال جاری موفق شده است که بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان انواع کالای قاچاق را کشف کند.

سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی ظهر امروز (نوزدهم مهرماه) در رزمایش «محمد رسول الله» که در آب‌های خلیج فارس با حضور سردار رادان فرمانده فراجا برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری چنین رزمایش‌هایی، اظهار کرد: هدف از برگزاری این رزمایش انتقال تجربه‌ها، ارتقاء آمادگی عملیاتی، تقویت امنیت فعالیت‌های اقتصای و تقویت همدلی میان نیروهای مسلح محسوب می‌شود.

وی، افزایش آمادگی  برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر را از دیگر اهداف این رزمنایش عنوان کرد و تصریح کرد: دنیا دیون مبارزه و فداکاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر است چراکه به صورت بی‌امان در حال مبارزه انواع قاچاق مواد مخدر است تا این مواد نه ایران و نه سایر کشورهای در مسیر ترانزیت را آلوده نکند.

فرمانده مرزبانی فراجا، با اشاره به وحدت مثال زدنی میان واحدهای مسلح مستقر در دریا، بیان کرد: ایجاد امنیت اقتصادی با همکاری مرزنشینان یکی از اهدافی است که برای این رزمایش در نظر گرفته شده بود. یعنی افزایش سرمایه اجتماعی و بهره‌گیری از کمک‌ها و حمایت‌های مرزنشینان وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در این رزمایش پیگیری و اجرا شود.

سردار گودرزی با اشاره به افزایش توان سامانه‌های الکترونیکی و راداری، اظهار کرد: مرزبانی در نیمه اول سال جاری موفق شده است که بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان انواع کالای قاچاق را کشف کند که هفته گذشته هزار و ۳۳۰ تن از کالاهای قاچاق با حضور مسئولان مختلف در سراسر هرمزگان امحا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید