تقویت همکاری‌های سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس با جهاد دانشگاهی

هرمزبان –رئیس جهاددانشگاهی استان هرمزگان از تقویت همکاری‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با جهاد دانشگاهی خبر داد.

احمد زاهری ظهر امروز (هفتم مهرماه) در دیدار با رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: ما آمادگی کامل جهت  همکاری با سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری بندرعباس را داریم و می‌توانیم موجب هم افزایی کارهای فرهنگی این سازمان باشیم.

وی  اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در جهاددانشگاهی، همکاری‌ این نهاد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس می تواند نتایج و اثرات مثبتی برای هر دو مجموعه و در نهایت برای شهر بندرعباس داشته باشد.

زاهری با اشاره به اقدامات حوزه افکارسنجی بیان کرد: مرکز افکارسنجی یکی از ساختارهای جهاد دانشگاهی است که در راستای انجام علمی امر نظرسنجی و انعکاس سریع افکار عمومی در این نهاد راه اندازی شده و با توجه به تنوع فعالیت ها و خدمات سازمان فرهنگ ورزشی شهرداری، این مرکز آمادگی انجام نظرسنجی برای انجام اقدامات این سازمان را دارد.

وی در خصوص ظرفیت ارائه خدمات آموزشی در این نهاد، افزود: جهاد دانشگاهی در حوزه آموزشی سالیان متمادی توانسته دوره های مختلف آموزشی کوتاه مدت مورد نیاز استان هرمزگان را تامین و برگزار کند و در حوزه آموزش شهروندی نیز می تواند همکاری خوبی با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس داشته باشد.

ترویج فرهنگ شهروندی در دستور کار قرار دارد

رسول جهانداری مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت حوزه آموزش شهروندی بیان داشت: حوزه آموزش شهروندی از مباحث ارزشمندی است که توجه بیش از پیش به این مهم در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس قرار گرفته است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس و جهاد دانشگاهی استان هرمزگان تصریح کرد: فعالیت در حوزه فرهنگی نیازمند برنامه ریزی و اقدامی کارشناسی شده و تخصصی است؛ جهاد دانشگاهی استان هرمزگان با تمام بسترها و ظرفیت های تخصصی موجود می تواند به نیکی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس را در دغدغه آموزش کارشناسی شده و هدفمند امور شهروندی یاری کند.

جهانداری با بیان اینکه آموزش هایی که در حیطه وظایف مستقیم شهروندی است، مورد تاکید شهرداری و سازمان های وابسته آن قرار گرفته است تصریح کرد: فرهنگ سازی در جامعه نیازمند تغییر نگرش ها است که علاوه بر آموزش های تئوری و آکادمیک، نیازمند فعالیت های عملیاتی است که مورد تاکید شهرداری بندرعباس و تمامی سازمان های وابسته به این نهاد از جمله سازمان فرهنگی و ورزشی بندرعباس قرار گرفته است.

وی در پایان افزود: موضوعات مطرح شده در این نشست در راستای رفع موانع و استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری آموزشی و کاربردی در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین طرفین به منظور برطرف نمودن نیازهای شهروندی است که پیگیر عقد تفاهم نامه همکاری فی مابین هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید