خبر فوری

افتتاح ۳۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در هرمزگان

هرمزبان –مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: تعداد ۳۰ واحد مسکن مددجویان در مناطق روستایی هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح و بهره برداری رسید.

حمید باسره صبح امروز (نهم مهرماه) در جمع خبرنگاران افزود: افتتاح این ۳۰ واحد مسکن مددجویان از محل تفاهم نامه سه جانبه کمیته امداد، بنیاد مسکن و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

باسره در خصوص اعتبارات هزینه شده برای احداث هر واحد افزود: برای احداث هر واحد مسکن، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بلاعوض کمیته امداد، ۲۰۰ میلیون تومان از تسهیلات بانکی بنیاد مسکن و ۵۰ میلیون تومان از کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان در ادامه یادآور شد: بر اساس این تفاهم نامه سه جانبه، تعداد کل واحدها ۴۵۰ واحد مسکن مددجویان روستایی در استان هرمزگان می باشد که با همکاری سپاه و بنیاد مسکن امیدواریم تا پایان جاری کل واحدها احداث و به نیازمندان تحت حمایت این نهاد در روستاها واگذار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید