ماجرای توزیع سیلندر گاز مایع در هرمزگان به کجا رسید؟

هرمزبان – این روزها انتقادات زیادی به کمبود کپسول و نحوه توزیع آن در فضای مجازی هرمزگان و میان مردم مطرح شده است. انتقاداتی که بیشتر متوجه کمبود کپسول گاز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیر منطقه پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان در واکنش به انتقادات مردم در مورد کمبود کپسول گاز و نحوه توزیع آن گفته: تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار خانوار هرمزگانی برای دریافت سهمیه سیلندر گاز مایع نام نویسی کردند.

 احمد سالاری‌فر افزود: هرمزگانی‌ها باید با مراجعه به سامانه سدف به نشانی اینترنتی newtejaratasan.niopdc.ir اطلاعات سرپرست خانوار را ثبت کنند.

وی گفت: سهمیه هر خانواده در ماه ۴ سیلندر گاز مایع به قیمت ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان برای هر سیلندر است.

وی گفت: سرپرستان خانوار‌هایی که پیش از این نام نویسی کرده بودند باید با مراجعه دوباره به سامانه سدف اطلاعات خود را ویرایش کنند.

وی افزود: هرچند که بدون نام نویسی هم امکان دریافت سیلندر‌های گاز وجود دارد، اما از ۲۰ شهریور عرضه سیلندر گاز مایع فقط با نام نویسی در سامانه سدف امکان پذیر است.

مدیر منطقه پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: طرح الکترونیکی شدن توزیع سیلندر‌های گاز مایع از سال ۱۳۹۷ آغاز شد، اما امسال این طرح به تکلیف قانونی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید