جواد جمالی: ارتقاء سطح ارائه خدمات مراکز گردشگری در جزیره کیش

هرمزبان – سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از اجرای طرح‌های جدید با هدف ایجاد انگیزه و ارتقاء سطح کیفی خدمات و رونق گردشگری در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، جواد جمالی صبح امروز (ششم شهریورماه) با اشاره به سیاست‌های کلان سازمان در حوزه‌ی گردشگری، اظهار کرد: برخی تغییرات در راستای ساماندهی حوزه گردشگری کیش به تازگی آغاز شده و برخی دیگر در حال تکمیل است.

وی ادامه داد: طرح های در دست اقدام معاونت گردشگری با همراهی و همکاری تمام فعالان گردشگری جزیره اجرا خواهد شد و اولویت تدوین طرح ها توجه به مسایل و مشکلات موجود در بخش گردشگری جزیره است.

جمالی با اشاره به طرح درجه بندی کلوپ‌ها و شناورهای دریایی افزود: در سال‌های ۹۷و ۹۸  درجه‌بندی کلوپ‌ها و شناورهای دریایی آغاز شده بود که با شیوع ویروس کرونا این طرح متوقف شد.

وی اظهار کرد: در نظر داریم طرح فوق به همراه طرح‌های دیگری همچون ساماندهی عکاسان و…  را به تدریج و با همکاری صنوف مرتبط به انجام برسانیم.

جمالی ضمن قدردانی، رسانه ها و خبرنگاران جزیره کیش را بازوی حمایتی در حوزه گردشگری دانست و بر نقش مؤثر آنها در اجرای طرح‌های گردشگری تاکید کرد.

این مقام مسئول در خصوص تعیین تکلیف و ساماندهی خانه‌های شبانه در کیش اظهار کرد: این موضوع یکی از دغدغه‌های اصلی معاونت گردشگری است که در نظر داریم با همکاری و تامین نظر جامعه هتلداران کیش طرح متناسبی برای آن اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: اولویت ما در مرحله نخست جامعه هتلداران کیش است چرا که این گروه از مظلوم‌ترین گروه‌های فعال در صنعت گردشگری هستند و با اجرای طرح کال سنتر گردشگری کیش این مهم تاثیر بسزایی در حل مشکلات گردشگران خواهد داشت.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، خاطرنشان کرد: معاونت گردشگری سازمان جهت بررسی مشکلات فعالان این عرصه، روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح به بعد را به دیدارهای عمومی اختصاص داده و کلیه فعالان گردشگری جزیره می‌توانند با تعیین وقت قبلی به دفتر معاونت مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید