سردار محمد قنبری : قاتل مؤذن مسجد محمد رسول الله (ص) روستای حسن آباد دستگیر شد

دستگیری ۹۸ سارق در طرح مبارزه با سرقت هرمزگان

هرمزبان –فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری ۹۸سارق و کشف ۶۹ فقره انواع سرقت طی ۷۲ ساعت گذشته در طرح مبارزه با سارقان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ،سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز (۲۸ مردادماه) ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی دانست و عنوان کرد: امنیت، محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی افزود: در پی ابلاغ اجرای طرح مبارزه با انواع سرقت‌های خرد و کلان در سطح استان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در ۷۲ساعت گذشته ۹۸ سارق در سطح استان هرمزگان دستگیر شده است، گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۶۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار جاویدان در پایان عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان دانست و خاطرنشان کرد: اگرچه همکاران در حوزه برخورد با سارقان و مالخران با استفاده از تمام ظرفیت ها در صحنه حضور دارند و انجام وظیفه می کنند اما می طلبد شهروندان برای جلوگیری از بروز سرقت به نکات ایمنی توجه لازم را داشته باشند و هرگونه تردد مشکوک را با تلفن۱۱۰ پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید