خبر فوری

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده: باید دانشگاه‌ها، جهاددانشگاهی را در کنار خود ببینند

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان صبح امروز (۲۸ مردادماه) با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا از فعالیت خبرنگاران و عکاسان این مجموعه بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه رسانه ها همچون ائمه جمعه باید منتقل کننده صحبت های مسئولین به مردم و بازگو کننده مشکلات هستند، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا طی سالیان گذشته و حال همواره به واسطه دانشجو بودنش توانسته اعتماد خود را در میان مردم و مسئولین جلب کند.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید به مدد مسئولان آمده و در پیگیری مشکلات نیز کوشا باشند، عنوان کرد: مشکلات نیز باید به خوبی مطرح شود و تمامی مراحل کاز و اقدامات مسئولان نیز بازگو شود تا مردم مطلع تلاش مسئولان برای حلس مشکلات باشند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان همچنین جهاد دانشگاهی را متفاوت با سایر دانشگاه ها دانست و عنوان کرد: جها دانشگاهی مانند سایر دانشگاه ها قوانین دست و پاگیر برای رفع نیازها ندارد و با توجه به مشکلات می تواند قوانین خود را به سمت رفع نیازها سمت و سو دهد و مأموریت خود را در جهت حل مشکلات تغییر دهد.

ایسنا اعتماد جامعه را جلب کرده است/باید دانشگاه‌ها، جهاددانشگاهی را در کنار خود ببینند

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های مأموریتی جهاددانشگاهی متنوع است، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی نهادی هزینه-درآمدی است و همین موضوع باعث شده تا تلاش خود را تحقق اهداف و مأموریت هایش دو چندان کند.

عبادی زاده با بیان اینکه جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی و متولد شده از انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: جهاد دانشگاهی از یک جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه باید دانشگاه ها، جهاد دانشگاهی را در کنار خود ببینند، تصریح کرد: با رویکرد جدید جهاد دانشگاهی در استان هرمزگان و قابلیت های دکتر زاهری به طور حتم از جهاد دانشگاهی اخبار مطلوبی به گوش خواهد رسید و فضای ذهنی جامعه و مسئولین نسبت به جهاد دانشگاهی را ترمیم بخشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید