خبر فوری

عباس شرفی: همچنان اثرات دود و خاک انفجار در تونل تنگه‌زاغ وجود دارد

هرمزبان – عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان از رفع انسداد تونل راهدار فداکار شهسواری در محور بندرعباس –حاجی‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، عباس شرفی صبح امروز (سوم مردادماه) با بیان اینکه تونل راهدار فداکار شهسواری در محور بندرعباس –حاجی‌آباد رفع انسداد شده است، افزود: تلاش شبانه‌روزی همکاران موجب بازگشایی این تونل شد و مردم می‌توانند تردد کنند.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه همچنان اثرات دود و خاک حاصل از انفجار در تونل است، تمام کاربرهای جاده‌ای هنگام استفاده از این تونل، احتیاط کنند.

شرفی با اشاره به اینکه این پل در ساعت ۲۳:۳۰ دوم مردادماه بازگشایی شده است، اضافه کرد: در حال حاضر ترافیک در این محدوده روان است و خودروها درحال تردد از این تونل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان بیان کرد: مردم برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌های استان، شرایط راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آنها دست یابند.

شرفی در پایان از تلاش‌های بی‌وقفه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان تشکر و قدررانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید