تیم شناورسازی قشم صعود خود را به لیگ دسته دوم فوتبال کشور قطعی کرد

هرمزبان – تیم شناورسازی قشم با پیروزی دو بر صفر مقابل شایان دیزل کوار صعود خود را به رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال کشور قطعی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، در هفته هفدهم و ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم شناورسازی قشم در ورزشگاه اختصاصی خود با نتیجه ۲ بر صفر تیم شایان دیزل کوار را شکست داد و با کسب ۳۴ امتیاز و ایستادن در صدر جدول رده بندی گروه سوم، صعود خود را به لیگ دسته دو قطعی کرد. گل‌های تیم شناورسازی قشم را جواد پزشک پور و هادی دهقانی به ثمر رساندند.

از همین گروه تیم هرنگ جوان بستک نیز مقابل میزبانش تیم سپاهان نوین اصفهان به تساوی ۱-۱ دست یافت و ۲۴ امتیازی شد.

مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۳۰ تیم در سه گروه در حال برگزاری است و در پایان تیم‌های صدرنشین هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته دوم صعود می‌کنند. تیم‌های دوم و بهترین تیم سوم به لحاظ امتیازی نیز در دو مرحله پلی‌آف نخست و نهایی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت تیم برنده در مجموع بازی رفت و برگشتِ مرحله نهایی پلی آف به عنوان تیم چهارم به لیگ دسته دوم راه خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید