امضای چهار قرارداد اجرای طرح پساب فاضلاب بندرعباس در حضور استاندار هرمزگان

هرمزبان – امروز چهار قرارداد اجرای طرح پساب فاضلاب بندرعباس در حضور استاندار هرمزگان به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ،

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امروز در مراسمی 4 قرارداد در خصوص اجرای طرح پساب فاضلاب بندرعباس و خرید تضمینی آن از طریق مشارکت در اجرای پروژه با شرکت تأمین و توسعه زیرساخت خلیج فارس در حضور استاندار هرمزگان به امضا رسید.

یکی از این قراردادها، قرارداد مشارکت مدنی بانک ملی ایران با شرکت تأمین و توسعه زیرساخت خلیج فارس بود که در راستای اجرای طرح ارتقا و نوسازی تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرعباس منعقد و مبادله شد.

همچنین در این مراسم قرارداد فروش آب حاصل از بازیافت فاضلاب شهر بندرعباس جهت استفاده در صنایع مولد با شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس، صبا فولاد خلیج فارس و مادکوش نیز به امضا رسید.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در این مراسم با بیان این که فاضلاب یکی از چالش‌های اساسی شهر بندرعباس بود که حتی به پیشران اقتصادی هرمزگان یعنی گردشگری هم آسیب می‌زد، افزود: بخشی از قراردادها سال گذشته امضا و امروز هم سه قرارداد دیگر امضا شد و در مجموع برای ۷۰ هزار متر مکعب از روزانه 85 هزار متر مکعب پساب فاضلاب بندرعباس قرارداد منعقد شد.

دوستی گفت: منابع این قراردادها که سه قرارداد با صنایع بسته و یک قرارداد در قالب مشارکت مدنی با بانک ملی منعقد شد کمک بسیاری برای این طرح است تا سریعتر کامل و اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازفارس، پیش از این نیز شرکت تأمین و توسعه زیرساخت خلیج فارس با شرکت فولاد هرمزگان و شرکت صنایع معدنی و فولادی ستاره سیمین هرمز منعقد شده بود.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید