آب رسانی لوله آب

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان: آبرسانی پایدار به روستای نانگ بندرعباس

هرمزبان – عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: مردم روستای نانگ بندرعباس اولین تابستان بهره مندی از آب شرب پایدار را با اجرای یک پروژه تاثیرگذار را تجربه کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازخبرگزاری فارس ، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان امروز با بیان اینکه مردم روستای نانگ واقع در شرق بندرعباس تا پیش از این، تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب نبوده و همواره برای تامین نیاز آبی خود با مشکلاتی مواجه بودند، تصریح کرد: در همین راستا با مشارکت شرکت های نفتی و گازی واقع در جوار روستا، آبفای هرمزگان اقدام به اجرای خط انتقال، شبکه توزیع و تامین آب پایدار روستا کرد تا ساکنان روستای نانگ تابستان بدون مشکلی از نظر تامین نیاز آبی تجربه کنند.

وی در تشریح جزئیات اجرای این پروژه و تامین نیاز آبی روستای نانگ، ادامه داد: آب روستای نانگ از تصفیه خانه بندرعباس با اجرای 12 کیلومتر خط انتقال فولادی و 15 کیلومتر شبکه داخلی تامین می شود که با تکمیل آن، جمعیتی بالغ بر یک هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.

به گفته حمزه پور، برای تکمیل این پروژه اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید