عیسی برخورداری پور مدیر تعاون روستایی هرمزگان : آغاز خرید توافقی و مشارکتی محصول لیموترش

هرمزبان –عیسی برخورداری پور مدیر تعاون روستایی هرمزگان از خرید توافقی و مشارکتی محصول لیموترش از شنبه ۳۱ تیر در رودان و میناب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، عیسی برخورداری پور مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: باغداران در این دو شهرستان برای انعقاد قرارداد به مراکز تعاون روستایی مراجعه کنند.

برخورداری پور گفت: محصول لیموترش به قیمت روز از باغداران خریداری می‌شود.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: اداره تعاون روستایی هرمزگان پس از خریداری لیموترش از باغداران با خشک کردن محصول، سود حاصل از فروش لیموترش خشک شده را به باغداران پرداخت می‌کند.

او گفت: در مکاتبه با وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مقرر شد پس از بررسی‌های بیشتر، محصول لیموترش باغداران هرمزگانی به صورت حمایتی نیز خریداری شود.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: در خرید توافقی با اختصاص یارانه دولت، محصول لیموترش با قیمتی بیشتر از قیمت خرید فعلی از باغداران خریداری می‌شود.

عیسی برخورداری پور گفت: اکنون دلالان هر کیلو لیموترش را به قیمت بین ۵ تا ۷ هزار تومان از باغداران خریداری می‌کنند، اما در میوه فروشی‌های بندرعباس این محصول بین ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید