خبر فوری

سردار حسن شاهوارپور : قرارگاه «غدیر» در خوزستان تشکیل شد

هرمزبان – فرمانده سپاه خوزستان گفت: «قرارگاه غدیر» برای هماهنگی بیشتر نیروهای مسلح استان در فضای مجازی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار حسن شاهوارپور بعد از ظهر امروز چهارشنبه در گفتگویی رسانه‌ای بیان کرد: «قرارگاه غدیر» در راستای مقابله با اقدامات دشمن در فضای مجازی تشکیل شد تا بتوان از همه ظرفیت‌های نیروهای مسلح استفاده شود و ما بتوانیم کمک حال دیگر دستگاه‌ها باشیم.

فرمانده سپاه خوزستان افزود: امروز دشمن در فضای مجازی با انسجام اقدام به توطئه و فرافکنی می‌کند و تهدیدات فضای مجازی بسیار گسترده شده است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی فرصت است اما دشمن از این فضا سو استفاده می‌کند، ادامه داد: «انسجام بخشی به اقدامات در نیروهای مسلح» دستور فرماندهی کل قوا و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح است.

سردار شاهوار پور گفت: ما در فضای حقیقی و مجازی با یک انسجام همه جانبه و هم افزایی همه مجموعه‌ها، توطئه‌های دشمن را شناسایی می‌کنیم و در مقابل این توطئه‌ها با هماهنگی و همراهی و انسجام و استفاده از ظرفیت‌هایی که در نیروهای مسلح است، آن‌ها را خنثی می‌کنیم.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید