خبر فوری

ماجرای گروگان گیری جوان گچینی چه بود؟

هرمزبان – با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی دو آدم ربا دستگیر و گروگان 30 ساله آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی دریافت یک فقره گزارش مفقودی در منطقه گچین بندرعباس با بررسی های اولیه صورت گرفته مشخص شد که فقدانی در شامگاه دهم اردیبهشت ماه سال جاری با یک دستگاه خودرو پراید وانت از روستای گچین به مقصد تهران از منزل خارج و دیگر به منزل مراجعه نکرده و گوشی تلفن همراه وی نیز همچنان خاموش است.

وی افزود: بنا به اقرار خانواده مفقودی، بعد از گذشت چند روز از سوی افراد ناشناس با استفاده خط تلفن همراه مجازی متعلق به یکی ازکشورهای همسایه با اعضای خانواده وی ارتباط برقرار کرده و تقاضای مبلغ 10 میلیارد تومان وجه نقد در قبال آزادی وی می نمایند که با توجه به اهمیت وحساسیت موضوع ، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد فرد مفقودی توسط افرادی به قصد اخاذی ربوده شده و جهت نگهداری به مکان نامعلوم منتقل شده است که در تحقیقات به عمل آمده دو نفر از عاملان ربایش، شناسایی همچنین با کار اطلاعاتی گسترده تر محل اختفاء متهمان در اصفهان شناسایی شد.

سردار علی اکبر جاویدان خاطر نشان کرد: ماموران با تشکیل تیمی ضمن هماهنگی با مقام قضایی به استان اصفهان اعزام و با همکاری پلیس آگاهی خمینی شهر اصفهان در یک عملیات منسجم هر دو گروگانگیر دستگیر و با قرار صادره بازداشت و تحت نظر قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در این رابطه دو دستگاه خودرو متعلق به متهمان توقیف و نسبت به انسداد 13 فقره حساب بانکی آنان اقدام شد و در نهایت در سیر مراحل تحقیقات محل نگهداری گروگان در یکی از استان های همجوار شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی فرد ربوده شده صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده باز گردانده شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید