خبر فوری

دکتر ابوالفضل باقری‌فرد: حدود ۳ هزار نفر عضو بورد در رشته‌های مختلف در وزارت بهداشت حضور دارند

هرمزبان – دکتر ابوالفضل باقری‌فرد معاون آموزشی وزیر بهداشت: حدود ۳ هزار نفر عضو بورد در رشته‌های مختلف در وزارت بهداشت حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازایسنا، دکتر ابوالفضل باقری‌فرد درباره جذب اعضای هیات‌علمی، گفت: اساتید و اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌ها، یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت کشور هستند و تسویه حساب‌های سیاسی و جناحی در خصوص آنها صحت ندارد.

وی بیان کرد: حدود ۳ هزار نفر عضو بورد در رشته‌های مختلف در وزارت بهداشت حضور دارند که از بهترین سرمایه‌های علمی کشور و پشتوانه برنامه‌های حوزه سلامت هستند و نگاهی گذرا به اسامی این افراد نشان می‌دهد که معیار اصلی انتخاب آنها صلاحیت علمی و اخلاقی بوده و نه سلایق سیاسی و جناحی، به گونه‌ای که چنین سعه صدری در انتخاب آنها حتی در دوره‌های قبل هم وجود نداشته است.

دکتر باقری‌فرد خاطرنشان کرد: آیین‌نامه بازنشستگی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها هیچ گونه تغییری نسبت به سنوات قبل نداشته و ادامه فعالیت این عزیزان به شرط حضور فعال در عرصه‌های علمی و پژوهشی با حفظ شئون و ارزش‌های اخلاقی، اسلامی و انقلابی همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، وی تصریح کرد: علیرغم وجود برخی شایعات بی اساس در خصوص حذف چهره‌های علمی از دانشگاه‌ها و گروه‌های بورد، این سرمایه‌های علمی کشور در آرامش کامل و کمال امنیت مشغول انجام وظایف محوله در امر آموزش و پژوهش هستند.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید