خبر فوری

سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان: توقیف لنج باری با 120 میلیارد ریال کالای قاچاق

هرمزبان – با هوشیاری و تلاش همه جانبه پلیس امنیت عمومی و همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان هرمزگان، یک فروند لنج باری با 120 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق شناسایی و توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز در تشریج این خبر بیان داشت : ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از قصد انتقال یک محموله قاچاق از مبدأ یکی از کشورهای حوزه خلیح فارس به بندرخمیر مطلع و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد صاحب کالا، محموله قاچاق خود را با یک فروند لنج باری از حوزه خلیج فارس بارگیری نموده و قصد تخلیه آن در بندرخمیر دارد که اکیپی متشکل از ماموران پلیس امنیت عمومی بهمراه کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی و ماموران انتظامی شهرستان های رودان و خمیر به محل تخلیه بار این شناور اعزام شدند.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در بازرسی دقیق از لنج مورد نظر مقادیری انواع کالای قاچاق شامل موتور لنج ، لیفتراک و قطعات مربوطه، لوازم التحریر، لاستیک لودرو و یکدستگاه جک هیدرولیکی قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده از این شناور را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 120 میلیارد ریال عنوان کرده و بیان داشت : در این رابطه 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید