برگزاری اولین نشست تخصصی شورای المپیک آسیا با حضور خسروی‌وفا

 

هرمزبان – اولین نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا با حضور محمود خسروی وفا بصورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، شیخ طلال رئیس جدید شورای المپیک آسیا که هفته پیش با رای اعضای مجمع عمومی OCA بر این کرسی تکیه زد، روز گذشته اولین نشست هیئت اجرایی بزرگترین نهاد ورزشی قاره کهن را با حضور اعضای جدید هیئت اجرایی برگزار کرد.

در این نشست که محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان به عنوان عضو هیئت اجرایی OCA بصورت آنلاین حضور داشت بعد از معارفه اعضای جدید؛ مباحث مهمی از جمله همکاری همه جانبه با کمیته ملی المپیک چین و ستاد برگزاری بازی‌ها برای برپایی هرچه باشکوهتر بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ مطرح شد.

در ادامه نشست ارزیابی عملکرد کمیته‌های مختلف شورای المپیک آسیا و بررسی نحوه فعالیت در دور جدید مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت. ضمنا مقرر شد بررسی‌های لازم روی عضویت کاندیدا‌های مختلف در این کمیته‌ها تا نشست بعدی در دستور کار اعضای هیئت اجرایی قرار گیرد.

بحث همکاری با کمیته بین المللی المپیک نیز از مهمترین مواردی بود که توسط رئیس جدید مطرح شد و اعضا متفق القول بر همراهی و کمک به اجرای دقیق برنامه‌های کمیته بین المللی تاکید کردند.

دومین نشست فوق العاده هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا ۲۴ مرداد ماه جاری برگزار خواهد شد که مکان آن متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید