اجتماع بانوان فاطمی و زینبی در جزیره هرمز به مناسبت هفته عفاف و حجاب

هرمزبان – به مناسبت هفته عفاف و حجاب اجتماع بانوان فاطمی و زینبی در هرمز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  ، فرمانده سپاه سید الشهداء هرمز گفت: نقش عفاف و حجاب در سلامت جامعه بسیار تاثیر دارد و مهم‌ترین مسئله در کاهش آسیب‌های اجتماعی موضوع رعایت عفاف و حجاب است.

سرگرد پاسدار حجت الله سالاری با اشاره به اهمیت این مسئله در جامعه اسلامی اظهار کرد: امروز مهم‌ترین مسائل بوجود آمده از موضوع آسیب‌های اجتماعی مسأله عدم رعایت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی است و نقش حجاب و عفاف در سلامت جامعه و خانواده بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی به نقش زن مسلمان در مکتب مترقی اسلام و جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: موضوع حجاب و عفاف بیانگر پذیرفتن نقش زن در جامعه اسلامی است و زن مهم‌ترین نقش تربیتی را در جامعه اسلامی و خانواده دارد که موضوع حجاب و عفاف تاثیر مستقیم در کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

فرمانده سپاه سید الشهداء هرمز، هدف از برگزاری این همایش را نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج زندگی عفیفانه در جامعه و مقابله با هجمه های دشمن عنوان کرد.

سرگرد سالاری، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را جز ضرورت های جامعه دانست و افزود: به واسطه عفاف و حجاب می توان دیوار ایمن برای حفظ نسل جدید ایجاد و از توطئه افکنی دشمنان جلوگیری کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حجاب تامین کننده آزادی است و بی حجابی امنیت خانواده ها را به خطر می اندازد، خاطر نشان کرد: یکی از نقاط قوت زنان مسلمان حجاب‌شان است که باید در حفظ آن بکوشند.

فرمانده سپاه سید الشهداء هرمز عنوان کرد: تهاجم فرهنگی و تغییر باور و فرهنگ ایرانی و اسلامی امروز هدف اصلی دشمنان علیه نظام است.

سالاری، کشف حجاب را نماد دین ستیزی دانست و عنوان کرد: دشمنان بنیان خانواده به ویژه زنان به عنوان رُکن مهم در خانواده ها را هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید