کسب رتبه برتر دادگستری هرمزگان در فعالیت های رسانه ای قوه قضاییه درکشور

هرمزباندادگستری هرمزگان با توجه به عملکرد مناسب در انتشار اخبار و انعکاس تصویر مطلوب با کسب بیشترین امتیاز عنوان برتر کشور در فعالیت های رسانه ای قوه قضاییه کسب کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، در جریان برگزاری اولین همایش سراسری مدیران رسانه‌ای و روابط عمومی‌های قوه قضاییه، طی مراسمی با حضور سخنگوی قوه قضاییه، رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه، مدیران روابط عمومی‌های معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه، روابط عمومی‌های دادگستری کل استان‌ها و مدیران مرکز رسانه در مشهد مقدس، از تلاش های فعالین رسانه ای و مدیران و کارشناسان حوزه اطلاع رسانی دستگاه قضا تشکر و قدردانی شد.

در این مراسم، واحد رسانه دادگستری هرمزگان با توجه به عملکرد مناسب یکساله خود در انتشار اخبار و انعکاس تصویر مطلوب و هنرمندانه از اقدامات دستگاه قضایی، با کسب بیشترین امتیاز، عنوان واحد برتر قوه قضاییه را کسب کرد و از سوی رئیس مرکز رسانه قوه قضاییه مورد تقدیر قرار گرفت.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز در پی موفقیت روابط عمومی و واحد رسانه دادگستری این استان و کسب عنوان برتر قوه قضاییه، ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از تلاش‌های مدیریت و کارکنان روابط عمومی دادگستری کل استان هرمزگان، این موفقیت را به آنها تبریک گفت.

او با بیان اینکه بخش مهمی از شناخت و آگاهی مردم نسبت به عملکرد دستگاه قضایی، مرهون تلاش و انعکاس خدمات توسط روابط عمومی و ارتباطات است، متذکر شد؛ خوشبختانه روابط عمومی دادگستری هرمزگان در انعکاس اقدامات و خدمات در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه به مخاطبان درون سازمانی و برون سازمانی، نقش ممتاز و ویژه ای داشته است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه در دوره ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در قوه قضاییه تحول شگرفی در حوزه رسانه شکل گرفته و اقدامات، تحرکات و ارتباطات بسیار خوب و قابل توجهی در این حوزه انجام شده است، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی‌های انجام شده؛ مجموعه روابط عمومی به صورت فعالانه، هوشمندانه و منسجم در جهت اعتلای نظام قضایی و انعکاس تصویر خوب و واقعی قوه قضاییه، ایفای نقش کند و با افزایش آگاهی‌های عمومی و حقوقی در جهت اعتماد سازی میان مردم و دادگستری استان هرمزگان گام بردارد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید