جلسه برنامه ریزی ماه محرم در ابوموسی برگزار شد

هرمزبان – جلسه برنامه ریزی ماه محرم الحرام 1445 با حضور سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  ، حجت الاسلام و المسلمین حسنی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در این جلسه اظهار کرد: حضور فرماندار شهرستان در ابن جلسات نشان از دقت نظر و توجه ایشان به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی دارد.

وی گفت: هیئات مذهبی شهرستان ابوموسی با وجود تعداد کم اما کارهای در خور و شایسته ای در ایام مختلف سال در این شهرستان انجام می دهند و در واقع هیئات مذهبی بازوان احرایی و مردمی تبلیغات اسلامی هستند که با کارهای خوبی که در طول سال انجام می دهند شعائر الهی را زنده می کنند و ایام الله را یادآور می شوند.

مرتضی احتشام، فرماندار شهرستان ضمن جمع بندی مطالب بیان داشت: جامعه ابوموسی جامعه فرهنگی و مذهبی است و دشمنان نیز برای نفوذ به جوامع مذهبی و فرهنگی برنامه ریزی های مختلف و متعددی انجام می دهند.

وی گفت: در مسئله غدیر آنچه بسیار مهم بود این بود که اگر بالا رفتن امیرالمومنین علیه السلام در روز غدیر مورد توجه جدی امت آن روز قرار می گرفت هرگز سر مبارک امام حسین علیه السلام بر نیزه نمی رفت.

فرماندار ابوموسی خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی کانون جهاد هستند و وظیفه این روزهای هر فردی در جامعه امیدآفرینی است چرا که دشمن به دنبال ناامید کردن جامعه است و ما باید با استفاده از ظرفیت های مختلف به جهاد تبیین و امیدآفرینی بپردازیم.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلغات اسلامی استان هرمزگان

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید