ویژه برنامه عید سعید غدیر خم و تقدیر از برگزیدگان رباتیک کشوری عضو مرکز ۴ بندرعباس

هرمزبان –  کانون پرورش فکری مرکز شماره ۴ بندرعباس به مناسبت عید سعید غدیر خم در ویژه برنامه ای از اعضای برگزیده مسابقات کشوری رباتیک تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  ، کانون پرورش فکری مرکز شماره ۴ بندرعباس ویژه برنامه ای به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار کرد. این برنامه توسط اعضای ارشد مرکز کانون پرورش فکری مرکز شماره ۴ بندرعباس در سالن آمفی تئاتر مرکز برگزار شد.

در این ویژه برنامه پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان، مربیان مرکز، اعضای کودک و نوجوان همراه با والدین حضور داشتند.

ویژه برنامه عید سعید غدیر خم و تقدیر از برگزیدگان رباتیک کشوری عضو مرکز ۴ بندرعباس

پشتکوهی ضمن تبریک ایام و اعیاد مبارک عید قربان و عید سعید غدیر خم مباحثی را در خصوص اهمیت حضور کودکان ونوجوانان در کانون با همراهی خانواده سخنانی را مطرح کردند. وی با اشاره به زمینه سازی رشد و شکوفایی استعداد کودکان ونوجوانان در مراکز کانون افزود: کانون پرورش فکری مکانی است که به غنی سازی اوقات فراغت کودکان ونوجوانان در طول سال می پردازد و فقط مختص تابستان و یا زمان خاصی نیست و این بسیار ارزشمند است که کودکان ونوجوانان اوقات فراغت خود را در کتابخانه و با فعالیت های کتاب محور و تسهیل گری مربیان توانمند به فعالیت های مختلف فرهنگی هنری و ادبی بپردازند و استعداد های آن ها کشف و شکوفا شود.

ویژه برنامه عید سعید غدیر خم و تقدیر از برگزیدگان رباتیک کشوری عضو مرکز ۴ بندرعباس

پشتکوهی کسب مهارت های فردی و اجتماعی در فعالیت های کانون را زمینه ای برای رشد کودکان و نوجوانان دانست و بیان کرد: در فضای کتابخانه و فعالیت های کانون ،کودکان و نوجوانان علاوه بر مطالعه کردن ، مهارت خوباوری را یاد می گیرند که باعث ارتقا اعتماد به نفس و عزت نفس در آنان خواهد شد.

وی تصریح کرد: کانون پرورش فکری این امکان را فراهم می کند که کودکان ونوجوانان راه دستیابی به مهارت های فردی و اجتماعی خود را پیدا کنند و توانایی خود را در زمینه رشد و استعداد خود درک کرده و می توانند پس از کسب مهارت به خلق اثر و تولید محتوا بپردازند.

 

در ادامه از پارسا خیره کش با کسب رتبه نفر سوم لیگ فوتبال مقدماتی، محمد صادق محمدی برگزیده رباتیک لیگ فوتبال پیشرفته کشوری،امیرمحمد مصلحی برگزیده لیگ فوتبال مقدماتی کشوری و حسین شکری نیا نفر سوم استانی که از اعضای مرکز شماره ۴ بندرعباس و عضو کارگاه های رباتیک مرکز بودند به عنوان برگزیده مسابقات کشوری رباتیک دانش آموزی ، با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

اجرای ویژه برنامه، قصه گویی، مسابقه، بازی و سرگرمی از جمله برنامه هایی ویژه به مناسبت عید سعید غدیر خم بود که توسط اعضای ارشد مرکز شماره ۴ بندرعباس برگزار شد.

ویژه برنامه عید سعید غدیر خم و تقدیر از برگزیدگان رباتیک کشوری عضو مرکز ۴ بندرعباس

مسابقات رباتیک دانش‌آموزی، در سراسر دنیا هر ساله با رویکرد ارتقای سطح فرهنگ تلاش‌گری، علم‌آموزی و هدایت فکری کودکان و نوجوانان به سوی فعالیت‌های فناورانه و پروژه محور، در راستای تکمیل زنجیره مهارت و خلاقیت رده‌های سنی دانش‌آموزی برگزار می‌شود. از دیگر اهداف این رویدادها رشد خلاقیت، ارتقای اعتماد به نفس، خودشناسی و انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی دانشگاهی است که با کمک این مسابقات و لیگ‌های تعریف شده متناسب با سن افراد، گام به گام شاهد توسعه توانمندی‌های فنی و ریاضی، افزایش قدرت حل مسئله و مدیریت چالش‌ها و استرس‌های درونی و بیرونی‌خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید