دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی برگزار شد + تصاویر

هرمزبان – دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور اعضا و مدعوین در آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  ، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی صبح امروز (14 تیر) در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی برگزار شد. در ابتدای این جلسه دکتر یعقوب پیدایش مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی، ضمن تبریک عید غدیر به بیان گزارشی از مصوبات جلسه قبل این شورا پرداخت و دستور کار این جلسه را پرداختن به دو موضوع پروژه مهر و احداث سالن ورزشی شهید سلیمانی عوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش ابوموسی اضافه کرد: برای احداث سالن شهید سلیمانی قراردادهای لازم از قبیل کف پوش، سوله و… با پیمانکاران منعقد شده اما پیش نیاز احداث سالن، اجرای فوندانسیون است و در این خصوص نیاز به پشتیبانی نهادهای شهرستان در جهت تأمین مصالح (شن ، ماسه و سیمان) وجود دارد.

وی افزود: در هیچ جای استان مشکلاتی مانند شهرستان ابوموسی در زمینه احداث سالن وجود ندارد و به دلیل مشکلات ترابری تأمین مصالح مورد نیاز به سختی انجام می شود.

دکتر پیدایش در ادامه به موضوع پروژه مهر و آماده سازی محیط مدارس برای سال تحصیلی جدید پرداخت و گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده و در دست اقدام ارائه کرد.

مهندس مرتضی احتشام فرماندار شهرستان ابوموسی در این جلسه ضمن تبریک عید غدیر و دهه ولایت و امامت، به تشریح دیدگاه های خود در خصوص آموزش و پرورش پرداخت و همچنین مسائل و موارد مطرح شده توسط اعضا را مورد بررسی قرار داد.

لازم به ذکر است در موارد مختلفی که از سوی اعضا مطرح شد (مانند اتصال تلفن دبستان شهید دباغیان) ، پیگیری لحظه ای و تلفنی توسط فرماندار انجام شد که حاکی از نگاه مثبت وی به آموزش و پرورش و تلاش برای رفع مشکلات موجود است.

در پایان تصمیماتی در خصوص تسریع در روند احداث سالن ورزشی شهید سلیمانی و همکاری نهادهای شهرستانی با آموزش و پرورش در موضوع پروژه مهر اتخاذ شد.

تصاویری از این جلسه را می توانید در ادامه مشاهده کنید. عکاس: عیسی هنری

 

 

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید