خبر فوری

شمارش معکوس تا برگزاری مراسم بزرگ شبیه خوانی و روایت گری غدیر خم در شهرستان ابوموسی

هرمزبان – دو روز دیگر تا برگزاری مراسم بزرگ شبیه خوانی و روایت گری غدیر خم در شهرستان ابوموسی باقی مانده است و اقشار مختلف مردم خود را برای این مراسم آماده می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  ،  در حالی که دو روز دیگر تا برگزاری مراسم بزرگ شبیه خوانی و روایت گری غدیر خم در شهرستان ابوموسی باقی مانده است، اقشار مختلف مردم خود را برای این مراسم آماده می کنند و مقدمات برگزاری این مراسم با همکاری مردم و مسئولین در حال آماده سازی است.

در همین راستا امروز یکشنبه نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد غدیر شهرستان بوموسی با حضور حجت‌الاسلام شیرزاد حسنی و جمعی از اصحاب رسانه شهرستان در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

در این جلسه تقسیم کار لازم انجام و برنامه ریزی جهت پوشش رسانه‌ای گسترده برنامه‌های ستاد بزرگداشت عید غدیر شهرستان انجام شد.

همچنین جلسه کمیته پشتیبانی در خصوص برپایی موکب ها در محل اجرای بازسازی واقعه غدیر با حضور هیئت های مذهبی و اعضای کمیته پشتیبانی در ناحیه مقاومت سپاه بسیج بوموسی برگزار شد.

از سوی دیگر فعالیت های میدانی در جریان بود و فضاسازی و آماده سازی مکان اجرای برنامه بازسازی واقعه غدیر و آماده سازی موکب ها دنبال شد.

تصاویری از این آماده سازی را می توانید اینجا مشاهده کنید.

انتهای پیام/

 

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید