خبر فوری

خلیج فارس میناب مدعی قهرمانی لیگ برتر هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال هرمزگان با شکست تیم سهیلی جوان قشم و پیروزی اروند بندرعباس آغاز شد. در آغاز بازی های این هفته تیم رده دومی سهیلی جوان قشم با یک گل مغلوب اتحاد رودان شد اما با کسب 23 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی باقی ماند.تیم اروند بندرعباس نیز با برتری یک بر صفر مقابل بسیج حکمی میناب 22 امتیازی شد و جایگاهش را در مکان سوم جدول حفظ کرد.سیبه کوخرد سه بر یک اتحاد دژگان را شکست داد،آرش بندرعباس دو بر یک از سد لمزان بندرلنگه گذشت و جبل بر شهرو نیز با  یک گل اتحاد بندر پل را  از پیش رو برداشت.

 تیم سیبه کوخرد با برتری مقابل اتحاد دژکان به رده ششم جدول رده بندی آمد . در این بازی که بلال رئیسی ، علی عماری، سعید مریدی و یونس محمودی کار قضاوت آن را بر عهده داشتند سیبه کوخرد در دقیقه 37 به گل نخست خودش دست یافت و عمران شاکر موفق شد دروازه اتحاد دژکان را باز  کندو با این یک گل نیمه نخست را با برتری به رختکن رفت. در نیمه دوم در دقیقه 37 عارف تراز گل مساوی را برای اتحاد دژکان به ثمر رساند. سیبه کوخرد که نمی خواست در خانه متوقف شود فشار حملات خود را بیشتر کرد و موفق شد توسط محمود پور نور در دقیقه 80 به گل برسد. در دقیقه 3+90 هشام حاج حسینی تیز خلاصی را زد و گل سوم را برای سیبه کوخرد به ثمر رساند تا تیمش در پایان سه  بر یک به برتری برسد.

بسیج حکمی در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال هرمزگان میزبان تیم اروند بندرعباس بود. بازی با سوت داور محمد احمدنیا و کمک‌های خالد مظفری، عبدالله رحمان شانس و فرزاد مرادی شروع شد ،اروند برای این که دوباره در جمع مدعیان قرار بگیرد از همان ابتدا با توپ پر وارد میدان شد. تلاش دو تیم در نیمه نخست گلی در برنداشت اما شاگردان احسانی در تیم اروند در دقیقه 69 مزد برتری خودشان را گرفتند و توسط سعید حیدری به گل رسیدند تا سه امتیاز بیرون از خانه را  از آن خود کنند و در رده سوم جدول رده‌بندی جای بگیرند. این بازی دو اخطاری هم داشت و امین حسین زاده و سعید حیدری از اروند کارت زرد دریافت کردند.

آرش بندرعباس بالاخره بعد از گذشت 10 هفته  به نخستین پیروزی خودش دست یافت و موفق شد لمزان بندرلنگه را شکست دهد. هنوز 10 دقیقه از بازی نگذشته بود که آرش بندرعباس توسط میلاد شهابی به گل رسید. آرش که هنوز از شوق گل زدن بیرون نیامده بود در دقیقه 19 توسط جواد درخشنده دروازه اش باز شد تا در نیمه نخست دو تیم با مساوی به رختکن بروند. در نیمه دوم باز  این تیم آرش بود که موفق شد با گلزنی علی فرخی نژاد دوباره تیم برتر میدان باشد و این بار بعد از گذشت 10 هفته این برتری را تا دقیقه 90 حفظ کرد و  به نخستین پیروزی خودش دست یافت. کار قضاوت این بازی بر عهده اسماعیل قورچی زاده ، علی آسفده، یوسف احمدی و علی اصغر احمدی بود که داور بازی 7 بار دست به جیب شد و به محمد بارانی ، میلاد شجاعی ، مرتضی مرادی ، علی مرادی از تیم آرش و جواد درخشنده، یوسف یوسفی و عبدالغفور قاسمی از لمزان بندرلنگه کارت زرد نشان داد. این بازی یک اخراجی هم داشت البته اخراجی از داخل زمین و از بین بازیکنان نبود بلکه محمد جمال ندافی سرمربی لمزان به دلیل اعتراض به تصمیمات داوران در دقیقه 90 از روی نیمکت به  سوی سکوی تماشاگران هدایت شد.

تیم جبل با پیروزی مقابل اتحاد بندر پل به جمع تیم های مدعی پیوست. این تیم در بازی مقابل اتحاد با یک گل پیروز شد تا سه امتیاز حساس به جمع امتیازات  خود بیفزاید و به رده پنجم جدول رده بندی بیاید . نیمه نخست این دیدار گلی در بر نداشت و تا دقیقه 79 هم اتحاد بندر پل مقابل جبل بر که در خانه بازی می‌کرد خوب دوام آورد اما در دقیقه 80 اکبر متدین که چند هفته ای بود که پایش به گلزنی باز نشده بود  قفل دروازه اتحاد بندر پل را باز کرد تا با همین یک گل شاگردان داد خدا میری برنده بازی باشند ،عباس صادقی ، مهدی جلوداری، رضا شرفی و ابراهیم فیروزی داوران این بازی بودند.

تیم اتحاد رودان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای هرمزگان با یک گل  تیم سهیلی جوان قشم از مدعیان  قهرمانی را شکست داد. سهیلی جوان که در این بازی نیم نگاهی هم به صدر جدول داشت نتوانست از پس میزبان خودش برآید.در نیمه نخست دو تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند اما در نیمه دوم هنوز سه دقیقه از آن نگذشته بود که اتحاد رودان توسط امیر فتح آبادی به گل رسید و با همین یک گل در پایان نود  دقیقه جشن پیروزی بر پا کرد. این دیدار دو اخطاری هم داشت و محمد امین جعفری و محمد رحیمی از اتحاد رودان با کارت زرد داور روبرو شدند. قضاوت این دیدار را هم احمد مرشدی، اصغر منصفی، احمد رنجبر زاده و قنبر نجفی بر  عهده داشتند.

 بهترین‌های هفته یازدهم:

بهترین تیم: اروند بندرعباس

بهترین مربی: مسعود احسانی (اروند)

بهترین بازیکن: سعید حیدری( اروند)

بهترین داور: عباس صادقی

بهترین کمک داوران: مهدی جلوداری و عبدالله رحمان شناس 

بهترین خط حمله: سهیلی و سیبه کوخرد با 20 گل زده

بهترین خط دفاع: خلیج فارس میناب با سه گل خورده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید