نماز جمعه

برپایی میز خدمت مسئولان قضایی در نماز جمعه بندرعباس

هرمزبان – رئیس کل دادگستری هرمزگان دستور رسیدگی به درخواست‌های ۳۱۷ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  به نقل از میزان آنلاین، همزمان با دومین روز از هفته قوه قضاییه و به منظور شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با ۳۱۷ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس دیدار کرد.

در این دیدار که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید مراجعان درخواست‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی ارجمله «تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، تخفیف مجازات، بهره مندی از عفو و آزادی مشروط و پذیرش اعاده دادرسی» ارائه کردند.

مجتبی قهرمانی در حاشیه این دیدار مردمی اظهار کرد: عمل به دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم حضور مسئولان قضایی در مساجد و دیدار بدون واسطه با متن مردم به شکل‌های مختلف و اجرای سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی در خصوص تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم، از مهمترین اهداف برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی در میعادگاه‌های نماز جمعه در اقصی نقاط استان هرمزگان است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، تصریح کرد: در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس و اعضای شورای قضایی استان در مسجد جامع بندرعباس، با شنیدن مطالبات ۳۱۷ نفر از شهروندان، به منظور رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های مردم دستورات لازم صادر شد.

به مناسبت هفته قضاییه، برپایی میز خدمت مسئولان قضایی استان هرمزگان همزمان با بندرعباس در میعادگاه‌های نماز جمعه در ۱۸ حوزه قضایی سراسر استان برگزار شد.

انتهای پیام /

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید