فریدون پیشدار : زیرساخت‌های ورزش‌های آبی در هرمزگان ارتقا می یابد

هرمزبان – فریدون پیشدار معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تعمیر اساسی یک فروند اسکله شناور بتنی در بندر شهید رجایی با هدف آماده سازی زیرساختهای ورزشی و امکان پهلوگیری قایق‌های بادبانی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  به نقل از خبرگزاری فارس، فریدون پیشدار معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی امروز با اشاره به تعمیرات اساسی و تغییر کاربری یک فروند اسکله شناور بتنی در بندر شهید رجایی اظهار کرد: این اقدام در راستای ارتقا زیرساخت‌های ورزش‌های مفرح آبی و توسعه ورزش‌های دریایی انجام شد و اسکله یادشده پیش از این برای برای لایروبی و پهلودهی قایق‌های زباله روب و شناورهای گشت حفاظت مورد استفاده قرار می‌گرفت که با تعمیرات اساسی در نوع سازه، این اسکله از قابلیت پهلودهی قایق‌های بادبانی برخوردار است‌.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اعلام این مطلب که با توجه به عرشه آزاد حدود ۶۰ سانتی‌متر، اسکله یادشده مناسب برای پهلودهی انواع قایق‌های انفرادی و بادبانی تجهیز شده است، اضافه کرد: طول این اسکله حدود ۱۲ متر، عرض آن حدود ۲.۵ متر و ارتفاع آن نیز حدود یک متر و 20 سانتی متر است.

وی خاطر نشان ساخت: این اسکله شناور بعد از اتمام تعمیرات به آب‌اندازی و به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزش‌های آبی در استان به بندر شهید حقانی بندرعباس منتقل شده است که عملیات نصب این اسکله به پایان رسیده و به‌زودی بهره‌برداری آزمایشی آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید