خبر فوری

جزیره ابوموسی میزبان مسابقات فوتبال ساحلی بانوان کشور

هرمزبان – رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ابوموسی از برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی بانوان کشور در تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  به نقل از خبرگزاری فارس ، محمد عباسی رییس اداره ورزش و جوانان ابوموسی امروز در نشست هماهنگی مسابقات فوتبال ساحلی بانوان کشور در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان ابوموسی اظهار کرد: همه زیر ساختهای لازم  جهت میزبانی این مسابقات که قرار است در تیرماه سال جاری برگزار شود، مهیا شده و امیدواریم همه ادارات و دست اندرکار این تورنمنت در کنار هم رویدادی را در جزیره و در تاریخ ورزش استان رقم بزنند که آیندگان به آن افتخار کنند.

در ادامه قاسم بارگاهی رئیس هیات فوتبال شهرستان ابوموسی با اشاره به اهمیت برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی بانوان در استان هرمزگان به میزبانی شهرستان ابوموسی و جایگاه این جزیره سوق الجیشی و استراتژیک در منطقه گفت:اهمیت و جایگاه ورزش بانوان به عنوان شالوده و  تشکیل دهنده بنیان خانواده، همراه با ورزش میتوان خانواده ها را تا پایان عمر بیمه کرد و رشد توسعه ورزش بانوان میتواند جامعه ای شاداب و با نشاط به همراه داشته باشد.

وی افزود: میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی بانوان در شهرستان توسط هیات فوتبال و با همکاری اداره ورزش ابوموسی،  اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان و حمایت های شورای اسلامی شهر ابوموسی یک کاری تاریخی است.

در ادامه حمید محسن زاده نایب رئیس شورای شهر ابوموسی و نائب  رئیس هیات  فوتبال  این شهرستان با اشاره به اهمیت این کار بزرگ گفت:شهرستان مهم ابوموسی با میزبانی و  برگزاری این تورنمنت مهم  و نشان دادن جایگاه مهم و استراتژیک بوموسی، میتواند به همه ی بدخواهان  این کشور ثابت نماید که وجب به وجب این خاک فقط و فقط  متعلق به ایران است.

در پایان اعضای هیات فوتبال شهرستان و مسئولان حاضر نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت هرچه بهتر برگزارنمودن این تورنمنت بیان کردند.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید