خبر فوری
سردار غلامرضا جعفری : دستگیری شخصی با 127 میلیارد ریال کلاهبرداری در جزیره قشم

سرشبکه قاچاق سوخت در هرمزگان دستگیر شد

هرمزبانفرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری یکی از سر شبکه‌ها و سرباند‌های قاچاق سوخت در هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: نیرو‌های واحد اطلاعات مرزبانی هرمزگان با انجام اقدامات فنی و مراقبتی، از فعالیت یک سرباند و سرشبکه قاچاق سوخت در استان هرمزگان مطلع شدند.

سردار اسماعیلی گفت: مرزبانان با اشراف و اقدامات اطلاعاتی، با هماهنگی مقام قضایی و دادستان مرکز استان، این سر شبکه قاچاق به هویت معلوم را در شهرستان بندرعباس شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دادند و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: خودروی لوکس خارجی متهم نیز توقیف و در بازرسی از آن ۱۱ دستگاه تلفن همراه پیشرفته، تعدادی کارت بانکی و مقادیر قابل توجهی چک پول و اسکناس داخلی و خارجی کشف و ضبط شد.

سردار اسماعیلی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی و برخورد قاطع دستگاه قضایی راهی دادسرا شد، گفت: بر اساس تدابیر فرمانده کل فراجا یکی از برنامه‌های اصلی این فرماندهی در سال جاری برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاچاقچیان و سرشبکه‌های قاچاق است که با امید به خداوند متعال و همکاری مرزنشینان به آن جامه عمل می‌پوشانیم.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید