نشست دبیران دستگاه های اجرایی ستاد اقامه نماز هرمزگان

هرمزبان – نخستین نشست دبیران دستگاه های اجرایی ستاد اقامه نماز هرمزگان در سال جدید برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان در این نشست گفت: هدف از این نشست، تبادل دیدگاه ها و ایجاد هم افزایی و انسجام بخشی بین دبیران ستاد اقامه نماز استان برای توسعه کمی و کیفی برنامه های مرتبط با نماز در دستگاه های اجرایی است.

حجت الاسلام محمد اعتمادی با بیان اینکه در احادیث و روایات بر نماز اول وقت تاکید شده است، افزود: امام سجاد(ع) درباره آثار نماز فرموده اند: نماز دعا را مستجاب و موجب قبولی اعمال است.

وی از مسئولان اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان خواست نمازهای جماعت در دستگاه ها را بصورت مستمر و منظم و با حضور حداکثری برگزار کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن هرمزگان هم گفت: اقامه نماز بالاترین واجب و گره گشایی از محرومان از بالاترین مستحبات است.

حجت الاسلام پورنصیر افزود: امام رضا (ع) توجه به وقت نماز، حفظ اسرار و انفاق در راه خدا را سه ویژگی اصلی شیعیان دانسته اند.

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید